Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det damfjollboll?Gnaget behöver få in Yohanna och Cecilia i farligare ytor. Speciellt om Ayari ska spela falsk 9:a. Ute vid sidlinjen görs det för få baljor.
nu har du fifflat IGEN!Är det damfjollboll?
nu har du fifflat IGEN!
Det är inte vara Hammarbyaren som höjer sig över Stockholm, utan även röken från hans ganja.
Ja, de där supportrarna från schlätta är svåra att hålla reda på. Vi äkta söderkisar däremot.Det är inte vara-Hammarbyaren som höjer sig över Stockholm, .
Jag gillar folk som har självironi!
Nej! Fjollboll är en fjollsport!Börjar inte det där fjoll-snacket bli lite tjatigt nu...?![]()
Helt korrekt, men den här tråden handlar om fjollboll och det är fjolligt!De som tycker att fotboll är fjolligt är ganska fjolliga!![]()
Aha! Basketboll?Helt korrekt, men den här tråden handlar om fjollboll och det är fjolligt!
Fotboll (iofs en fjollig förening):Aha! Basketboll?
Åhhh, så snyggt klubbmärke och färger de där har!
Läs igenom trådens 76 sidor och testa hypoteserna att fjollboll=fotboll resp. fjollboll=basket baserat på det som diskuteras i inläggen. Hoppa lämpligen över dina egna inlägg.Aha! Basketboll?
Men Basket är ju riktigt fjolligt?Läs igenom trådens 76 sidor och testa hypoteserna att fjollboll=fotboll resp. fjollboll=basket baserat på det som diskuteras i inläggen. Hoppa lämpligen över dina egna inlägg.
Hockey? Det enda som spelas i Karlstad är väl Sven-Ingvars. I övrigt har du rätt i din beskrivning av hålan.Men seriöst, jag hade ingen aning om att det fanns så många konstiga lag uppe i division 1! Det är ju ändå tredje högsta serien. Förutom två lag från Karlstad (jättefin stad men vet man ens vad fotboll är där, trodde bara man flottade timmer på Klarälven, rostade bränt kaffe och spelade hockey?) så är alltså min lokala Kungsholmenklubb på femte plats?!![]()
Som sagt, hoppa över dina egna inlägg!Men Basket är ju riktigt fjolligt?![]()
Varför då?Som sagt, hoppa över dina egna inlägg!
Vad fan, nu går det ju helt åt helvete.Fy fan.
Nu är säsongen körd.
Nästa år, då jävlar!
Då går väl guldet till Gnaget.
Eftersom du har fel förstås!Varför då?
Bajen DOMINERAR ju!Vad fan, nu går det ju helt åt helvete.