Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fotboll!Men är det fotboll som ska avhandlas i tråden? Du är inte konsekvent, dina inlägg handlar uteslutande om basket eller fjollboll![]()
Tydligen jättesvårt! Du har ju inte postat ett inlägg om fotboll.Ja, fotboll!
Hur svårt kan det va???
Jag gör ju inget annat!Tydligen jättesvårt! Du har ju inte postat ett inlägg om fotboll.
Jo, du postar om fjollboll!Jag gör ju inget annat!![]()
suck.......Jo, du postar om fjollboll!
Bara för att påminna dig om vad basket är när du får för dig att tråden skulle handla om basket trots att titeln glasklart säger att så inte är fallet. Alla andra klarar ju av att inse att det är fotboll som diskuteras i tråden.Klart att tråden ska heta fotboll!
Det är ju det vi diskuterar här.
Förutom @GoranS då som sticker in sina inlägg om Basket....![]()
www.aikbasket.se
Precis! fotboll!Bara för att påminna dig om vad basket är när du får för dig att tråden skulle handla om basket trots att titeln glasklart säger att så inte är fallet. Alla andra klarar ju av att inse att det är fotboll som diskuteras i tråden.
Jag ÄLSKAR Basket! Om AIK lirarar...Han kanske blir förvirrad av att AIK är en basketklubb sedan 1891
![]()
AIK Basketförening
www.aikbasket.se
Inte det minsta...Nervöst i Solna idag?![]()
Varför börjar du med jämna mellanrum dilla om basket då?Precis! fotboll!
Njae, så jävla enkelt blir det nog inteInte det minsta...
AIK lär ju köra över lillebror enkelt!
Det heter Fjolna!Nervöst i Solna idag?![]()
Vem bry sigStinsen vinkar av Filling som är en meter on side.
Inget spelar någon roll
För VAR, ok att gnälla, emot, not ok. Men håller med, otroligt att Linus vinkar av den. Lika tydlig on side som GAIS mål mot Djurgården som också blev avvinkat. Jo, jag är för VARStinsen vinkar av Filling som är en meter on side.
Inget spelar någon roll
Agget mot polisen bland många supportrar (inte bara rena huliganer) är verkligen helt obegripligt. Såg även en ACAB-flagga bland DIF-klacken. Sån skit får mig att se rött. Bete er som folk!Vad är det som brukar skanderas? "snutdjävlar-fotbollsmördare" , är det verkligen polisen som använder rökbomber här?)
Grattis Djurgårn!
Hur tycker du att det gickTS kan stänga denna tråd nu.
Kommer troligen aldrig att skrivas nått mer här....
Får snarare vibbar av.
hahahaha!Tycker det är svårt att se från den här vinkeln, jag litar på att linjedomaren tog rätt beslut.
Visa bilaga 829622
Och i fotbollen?Sådär.....![]()
![]()
Nä, bara 2-4....Och i fotbollen?
51 - 0