Manurhin2
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är lätt att lura sig av gräslinjerna och tycka att DIF-spelaren upphäver offsiden. Men det är inte alltid som de klipper gräsmattan rakt så det kan mycket väl vara offside. Skulle säga att det är 50/50.hahahaha!
Skulle det där vara offside alltså?
hmmmmm, ser ju ut att vara 1 meter ONside!Ja, det är lätt att lura sig av gräslinjerna och tycka att DIF-spelaren upphäver offsiden. Men det är inte alltid som de klipper gräsmattan rakt så det kan mycket väl vara offside. Skulle säga att det är 50/50.![]()
DÅLIGT!...Hur gick det igår?
Ja, det blev ju ett skitresultat.DÅLIGT!...![]()
Ja, då kan man glömma nån topplacering i år...igen...
Nu gäller det att inte åka ut.
Visst, men vi åker ju NÄSTAN aldrig ur ändå!
Är Sverige med i Basket-VM?Grattis Dan, en AIK spelare kom med i truppen till VM i fjollboll!
Nä, nu narras du! AIK är ett hockeylag, tillsammans med Brynäs blev de svenska mästare 2026!Grattis Dan, en AIK spelare kom med i truppen till VM i fjollboll!
suck...suck...suck...Nä, nu narras du! AIK är ett hockeylag, tillsammans med Brynäs blev de svenska mästare 2026!
Nej, vilket borde vara ledtråd 1 till att du tänker fel.Är Sverige med i Basket-VM?![]()
Det där är ju Fotboll!Nej, vilket borde vara ledtråd 1 till att du tänker fel.
Här är ledtråd 2:
Ja, jag har märkt att du ofta försöker prata basket. Förvånar mig lite, dels då tråden inte handlar om basket och dels då du inte verkar gilla basket. Vill du ändå prata basket kanske det vore rimligt att du skapade en tråd "[OT] Basket". Tror du skulle ha större chans att nå framgång där.Det där är ju Fotboll!
Jag snackar om Basket.
Med Basket är ju rikigt fjolligt, så det passar ju bra att snacka om i denna tråd!Ja, jag har märkt att du ofta försöker prata basket. Förvånar mig lite, dels då tråden inte handlar om basket och dels då du inte verkar gilla basket. Vill du ändå prata basket kanske det vore rimligt att du skapade en tråd "[OT] Basket". Tror du skulle ha större chans att nå framgång där.
Vad jag kan påminna mig är du den enda personen som försökt få tråden till att handla om basket. Kanske läge att försöka dra en slutsats av detta?Med Basket är ju rikigt fjolligt, så det passar ju bra att snacka om i denna tråd!![]()