Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle hellre sluta dricka öl än hålla på ajk Solna, å sluta dricka öl kommer jag inte göra förän dom spikar på kistlocket!Jasså? Är du helt säker?![]()
Jag tror mer på att det är Bajare..Det är ena riktiga busar det..Utklädda Stockholmare med rått-tatueringar!
Nu är det snart trekvart sedan de eldade någon flagga eller nåt. Jag har verkligen inget till övers för såna fasoner, men kan de inte bara köra igång matchen nu?Jaha, då har genierna i Göteborg lyckats AVBRYTA matchen??
Ja, det börjar lukta Mjällby allt mer av det här.Heja Sirius!
Nu måste man ta dom på allvar tror jag.
Det har väl varit brand på läktarn som måste se's över.Nu har de alltså haft "matchmöte" i en timme i Göteborg. Vad är det de ska diskutera i över en timme? Ska de avbryta matchen så avbryt, ska de spela vidare så spela vidare, men det här känns bara löjligt...
Bor du i Uppsala?En sport där Sirius leder högsta serien måste vara en riktig skitsport
Hur kassa är då inte de andra lagen??
Hur får du ihop ekonomin när du måste hyra hallar osv? Känns riktigt bonnigtMitt lag! Alltid!
Men det hedrar dig att du inte skriver ajk...![]()
Nä, det är Leksand som måste göra så....Hur får du ihop ekonomin när du måste hyra hallar osv? Känns riktigt bonnigt![]()