Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du borde veta bättreJag skickar en faktura efter matchen.![]()
Sirius är ju årets Mjällby så här långt.Om de inte förlorar en massa spelare i sommar så kommer ingenting kunna stoppa Sirius? De är otäckt bra.
Var nu lite försiktig...Tänk på att jag håller Arsenal i denna match...Hmm, Arsenal ger 3,10x. Om jag sätter en femhundring till så vinner jag tillbaka vad jag förlorat här! Hmm...
Menar du att ni torskar norrförortsderbyt?Sirius är ju årets Mjällby så här långt.
Ja, stort....Menar du att ni torskar norrförortsderbyt?
Frågan är vem som jinxar vem?Var nu lite försiktig...Tänk på att jag håller Arsenal i denna match...
Men PSG är väl storfavoriter?
Nej, vi torskade mot ett Allsvenskt superlag idag. Glöm inte bort HIF-derbyt.Nu börjar jag bli orolig...
AIK's herrlag är inget bra.
Nu lämnar Celina tydligen.
Detta luktar SuperEttan?
Det är tur att det finns AIK'are som du, som inte är så pessimistisk som jag.Nej, vi torskade mot ett Allsvenskt superlag idag. Glöm inte bort HIF-derbyt.
Ja, att släppa iväg Celina som Bosman känns tråkigt men det är nog en lönekostnad AIK behöver göra sig av med tyvärr.
Aha! Där var ju MFF´aren tillbaka!Ut med spanioren, in med argentinaren. Nu kör vi, Malmö!
Vi KAN inte förlora!
Hm ...Det är tur att det finns AIK'are som du, som inte är så pessimistisk som jag.![]()
Hmm, varför?
De hade nog vunnit den!Det känns som det är liiiite, lite högre bolltempo i CL-finalen. Undrar hur Sirius hade klarat sig?![]()
Du känns inte helt "koherent".Hmm, varför?
Vet inte ens vad det betyder...Du känns inte helt "koherent".
Håller med, de känns OSTOPPBARA!De hade nog vunnit den!
Hoppas de kan få ihop ett lag av dessa spelare under sommaren. Tror egentligen inte det behöver värvas några.Aha! Där var ju MFF´aren tillbaka!
Nä.Nu saknar vi bara Djurgårdaren.
Jo, jag saknar Djurgårdaren!Hoppas de kan få ihop ett lag av dessa spelare under sommaren. Tror egentligen inte det behöver värvas några.
Nä.
De hade nog vunnit den!
Ah, nu förstår jag, ni menar maskningskampen!?Om PSG tycker att Arsenal maskar så skulle de se Sirius!