Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Men det hade jag INTE gillat...Och jag gillar inte Mr Musk heller...Om du hade spelat emot lagen du hejar på hade du nog haft ett bankkonto i Muskklass!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men det hade jag INTE gillat...Och jag gillar inte Mr Musk heller...Om du hade spelat emot lagen du hejar på hade du nog haft ett bankkonto i Muskklass!
Fatta då om du slagit honom som den rikaste. Hade väl varit kul?!Men det hade jag INTE gillat...Och jag gillar inte Mr Musk heller...
Meddela DI! AIK AB i ”storaffär”.Största svenska försäjningen någonsin!
Och vilket är laget som fixar det?![]()
![]()
Då är du verkligen en sann supporter! Själv hade jag nog svikit mitt lag för halva Musks förmögenhet,Men det hade jag INTE gillat...Och jag gillar inte Mr Musk heller...
Inte jag. Aldrig.Då är du verkligen en sann supporter! Själv hade jag nog svikit mitt lag för halva Musks förmögenhet,![]()
Men med den summan hade du ju kunnat köpa upp alla fotbollslag i Sverige och SM-guldet för ditt lag?Inte jag. Aldrig.
Inte om det kommer från Mr Musk.Men med den summan hade du ju kunnat köpa upp alla fotbollslag i Sverige och SM-guldet för ditt lag?
Är man verkligen en riktig supporter om man inte är villig att ens offra så lite för att säkra SM-guldet till det egna laget?
Men du skulle ju inte få pengarna från Elon! Han lär knappast spela på svensk fotboll.Inte om det kommer från Mr Musk.
Jag skulle inte ens vilja ha en Tesla, om jag så fick den gratis.
Om du hade spelat emot lagen du hejar på hade du nog haft ett bankkonto i Muskklass!Fast så gör man ju inte....
Man spelar ju aldrig pengar EMOT sitt lag.
Man har vissa Principer här i livet!.Men du skulle ju inte få pengarna från Elon! Han lär knappast spela på svensk fotboll.
Om du hade spelat emot lagen du hejar på hade du nog haft ett bankkonto i Muskklass!Fast så gör man ju inte....
Man spelar ju aldrig pengar EMOT sitt lag.
Ja, är väl bara att leva med att ditt lag presterar sämre än de kunnat göra om du inte haft så rigida principer.Man har vissa Principer här i livet!.
1. Spela aldrig EMOT ditt eget lag.
2. Gilla INTE Mr Musk.
Underbart!Väldigt vad aktien drog iväg förra veckan, någon som satt på insider-information? DanC?
Visa bilaga 834754
För övrigt: börsvärde 54,8 Mkr. LOL.![]()
305 Mkr in, börsvärdet stiger med några tiotals miljoner.Väldigt vad aktien drog iväg förra veckan, någon som satt på insider-information? DanC?
Visa bilaga 834754
För övrigt: börsvärde 54,8 Mkr. LOL.![]()
Gissar att det främst har med 51%-regeln att göra, det är ju liksom inte som ett vanligt bolag som drivs för att maximera aktieägarvärdet där pengarna antingen hade satsats på potentiellt lönsamma investeringar eller delats ut till aktieägarna. Nu kommer väl dessa miljoner att försvinna iväg på diverse oklara satsningar...305 Mkr in, börsvärdet stiger med några tiotals miljoner.
HALLÅ!!Men med den summan hade du ju kunnat köpa upp alla fotbollslag i Sverige och SM-guldet för ditt lag?
Är man verkligen en riktig supporter om man inte är villig att ens offra så lite för att säkra SM-guldet till det egna laget?