Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
fhloston sa:Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
Det är väl bara Zlatan som har råd med det där? ;-)
jockepocke sa:Tråcklar ut kalvhjärnor till en kund som anser det vara en delikatess.....
Bengt-re sa:Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
Stöddigt nätaggregat till den där...
Spacekitty sa:Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
Det är till en myndighet. Grafikkorten ska bara användas till någon slags avancerade beräkningar.
dardos sa:Såhär kul hade jag på jobbet igår senast.
Det syns inte på bild men ett par av kontaktorerna hänger bara på plats genom kablarna. Det där skåpet var slut redan för 20 år sedan.Lars.E sa:dardos sa:Såhär kul hade jag på jobbet igår senast.
Vad fint du har byggt och kopplat ;)
Spacekitty sa:Bengt-re sa:Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
Stöddigt nätaggregat till den där...
4 st 1600 Watt.
dardos sa:Det syns inte på bild men ett par av kontaktorerna hänger bara på plats genom kablarna. Det där skåpet var slut redan för 20 år sedan.Lars.E sa:dardos sa:Såhär kul hade jag på jobbet igår senast.
Vad fint du har byggt och kopplat ;)
Usch då. De där stolarna gör ingen glad. Inte alltid den som står på podiet gör någon glad heller för den delen ;)Jonatan F sa:Jagr ju så välsignad att majoriteten av min arbetstid kan förläggas var jag vill. Ett par timmar per dag spenderas dock här.
Kupa sa:Spacekitty sa:Skruvar ihop speldator till hemlig kund.
Fett! Men hur får du på locket med så mycket kabel som sticker upp?
Jeppe_E sa:Uj, hur funkar det med kylningen där tro? I te mycket luft mellan gfx-korten där inte :)
zyklom sa:jockepocke sa:Tråcklar ut kalvhjärnor till en kund som anser det vara en delikatess.....
Han anser att det är en delikatess..hehe:)
Hur stora är kalvhjärnorna ca? Som en tennisboll skulle jag gissa på..