[ot] in ear lurar, brusreducerande
Jag jobbar i en miljö som är lite bullrig, det är inte så så mycket höga ljud utan främst en ljudmatta av ganska låg frekvens(fläktar). Oftast tänker jag inte på det över huvud taget, men nu blir jag allt oftare riktigt trött i huvudet av alla ljud.
Ibland använder jag öronproppar, och ibland lyssnar jag poddar eller musik i mina vanliga telefonlurar, nackdelen med dom lurarna är att jag får ha onödigt högt på för att stänga ute alla andra ljud.
Har nu kollat på brusreducerande hörlurar för att filtrera bort oljuden. In ear varianten känns smidigare och mindre varmt.
Jag vet också att det finns formgjutna öronproppar som kan filtrera olika frekvenser.
Det är en stor fördel om dom funkar tillsammans med telefonen.
Jag tycker om bra ljud och kan tänka mig att betala för det.
Finns det någon som har testa någon modell och är nöjd?
Bäst recension verkar Bose ha fått iaf.
Hur gör ni som jobbar i bullrig miljö?
Ibland använder jag öronproppar, och ibland lyssnar jag poddar eller musik i mina vanliga telefonlurar, nackdelen med dom lurarna är att jag får ha onödigt högt på för att stänga ute alla andra ljud.
Har nu kollat på brusreducerande hörlurar för att filtrera bort oljuden. In ear varianten känns smidigare och mindre varmt.
Jag vet också att det finns formgjutna öronproppar som kan filtrera olika frekvenser.
Det är en stor fördel om dom funkar tillsammans med telefonen.
Jag tycker om bra ljud och kan tänka mig att betala för det.
Finns det någon som har testa någon modell och är nöjd?
Bäst recension verkar Bose ha fått iaf.
Hur gör ni som jobbar i bullrig miljö?