Kul att tre av reklamlänkarna längst ner när jag skriver detta har ADHD-anknytning. Är det tråden i sig eller happys användare i stort som gör det motiverat? ;)
Fast åter till experimenten. Tänker er uppfarten. Ett jävla väsen (fast dom kanske ljuddämpar bra aoch t o m kör ifrån ljudet relativt snart) som hade gjort mig skogstokig av irritation. Jag väljer kläder noga och det får inte skava på fel ställe. Rymddräkten borde väl inte bli nån större hit, antar jag. Sen väl på plats så skulle jag var lika klumpig som vanligt och hade troligen förstört utstickande föremål per automatik. "Öhhh, grabbar. Vet nån var den här prylen ska sitta. Den lossnade..."
Jag läste i morse att han Fuglesang blev väckt av nån ABBA-låt, utvald av hans fru. Om astronatut Fjällstål hade väckts hade han troligen blivit det av t ex "Killing in the name" med Rage against the Machine. Tänk er "Fuck you, I won't do what ya tell me..., Fuck you, I won't do what ya tell me..., Fuck you, I won't do what ya tell me..." ca 20 gånger avslutat med "Mutha fucker" vrålandes ut i direktsändning i det amerikanska bibelbältet. Hade nog inte blivit så bra direkt.
:D
Kallas förresten en österrikisk astronaut istället för austronat? ;)