Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev hon förolämpad och gick upp i tät!Johaug ser lite sliten ut
Blir nog Jonna som går ikapp SlindKommer Sanness ikapp Slind?
Gissar att målet hade varit att köra så hårt på varv 4 att de kunnat byta och komma ut med svenskorna och under resten av loppet ha skidor som gått ett varv mindre. Tveksam taktik, men jag gissar att det var tanken.Om norskorna lyckats med sin taktik, vad hade dom vunnit på det? Enda sättet att vinna på det skulle väl isf vara att dom inte skulle byta alls.
Eller Johaug är bättre på att hålla en jämn hög pace så dom skulle vinna på det även om dom bytt senare. Ja ja det får vi aldrig veta, eller samma taktik nästa varv?
Skulle förvåna.Vinner Jonna?
Blev båda!Blir nog Jonna som går ikapp Slind
Ja, nu har hon tappat igen. Men ett tag hämtade hon in en hel del.Skulle förvåna.
Tror att det var att det inte gick så fort i täten då samt kanske lite att hon fick bättre skidor och därmed kanske lite bättre humör.Ja, nu har hon tappat igen. Men ett tag hämtade hon in en hel del.
En varvad på tredje varvet och två på fjärde varvet.Hur många blir varvade?
Läge för en backhoppningstråd?Bra, kläm åt dem nu, låt dem inte komma undan!
![]()
Träder fram: ”Jag är otroligt ledsen”
Två norska backhoppare har diskats på VM – efter misstänkt fusk. Nu träder landslagstränaren Magnus Brevig fram. – Jag är otroligt ledsen för det som har hänt, säger han till VG.www.expressen.se
Vem som helst kan stelna. Vem som klarar en tempoväxling är vanskligt givet underlaget.Hoppas att Frida går med goda marginaler när hon ligger och drar så mkt.
5: 24:24Varvtider för täten på de olika varven hittills:
1: 23:19
2: 23:54
3: 24:54
4: 24:42 (inkl. skidbyte)