Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Och ett stort lycka till till andematt, hade jag varit lite yngre hade jag gladeligen haft dig som farsa istället för min egen trötta farsgubbe.. Fast han var iofs rätt bra han med.
Efter Spacemen så finns det nog inte så många som faktiskt är tuffa. Måttot "taking drugs to make music to take drugs to" kommer inga andra gitarrer i närheten av så därför slänger jag in dom här:
Mera gitarr-"brudar". "Lapp-Lisa", nybyggarflickan Anna-Lisa Vikström från Marks by i Vilhelmina som under flera år var stationerad i Hedemora frälsningsarmékår.
Några rätt sköna bilder som dykt upp här. Vi håller på å velar fram o tebaks om vi ska lägga ner ngt jobb med väggmålning, för nu när fondtapeten ska upp så känns det som att det nästan räcker.. Jag vet vad jag vill men vi är ju fler här hemma... Heh, ser nu att den grå färgen i högerkanten av forumet överensstämmer overkligt bra med den går vi målat med i rummet =)
Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter den här tråden måste jag nog påstå att
> jag föredrar elektronisk musik.
Nja.. En trombon och lite stil kanske friskar upp bland allt skägg, skinnvästar, smaklösa gitarrlackeringar och långt hår?
Annars håller jag med. Såna här trådar får en att vilja förbjuda elgitarrrer enbart av estetiska skäl.
Markus F, försök föreställa dig själv som 6åring som gillar E-type, Finntroll, Lordi, AC/DC mfl istället.
Även om jag personligen gillar ditt inlägg med Miles Davis rent grafisk och skulle stortrivas med den själv, så tror jag inte alls Edvin skulle känna samma glädje.. Faktiskt..
Markus F skrev:
-------------------------------------------------------
> Jamen dåså. Smäck upp en bild på dom finska orcherna om det är det grabben vill ha.
Jamen precis - en till 6-åring utan smak!? Fi donc, som vi mer belevade brukar säga.
Jag tycker han skall styras in på lite mer sofistikerad musik, gäller att passa på medan han är formbar.