Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bonf sa:Skulle ni köpa en mobil utan 3,5 mm hörlurskontakt? Jag kanske är gammal och konservativ men jag tycker att det känns vansinne!
Bonf sa:Skulle ni köpa en mobil utan 3,5 mm hörlurskontakt? Jag kanske är gammal och konservativ men jag tycker att det känns vansinne!
h.g.j sa:Ni som säger att trådlöst är vägen framåt, varför hänger ni här?
JT sa:h.g.j sa:Ni som säger att trådlöst är vägen framåt, varför hänger ni här?
Kan du utveckla ditt resonemang?
h.g.j sa:Tänk er happy utan trådar... Kategorilöst på steroider, alla inlägg i en hög.... eller stereoider i det här ämnet.
h.g.j sa:Ni som säger att trådlöst är vägen framåt, varför hänger ni här?
Tänk er happy utan trådar... Kategorilöst på steroider, alla inlägg i en hög.... eller stereoider i det här ämnet.
MarcusS sa:Flygbolagen verkar ha lite olika regler för användning av Bluetooth under flight. BA tillåter ej under start och landning. KLM tillåter inte under hela flighten.Flight mode på telefonen innebär vad jag vet att BT stängs av.
Bonf sa:Men det här med blåtand, jag gillar de vanliga propparna som sluter tätt i örongången pga det stänger ute annat ljud. Dock vill man ofta prata med kollegor m.m. och då måste man snabbt dra ut lurarna för att höra. Perfekt med tråd. Går snabbt och lätt. Med blåtand så känns det hela mer krångligt. Om man dessutom skall ha koll på två lurar... Det känns som givet att det blir knas.