(ot )Loch Ness odjuret

rogart

Aktiv medlem
(ot )Loch Ness odjuret
Vad tror ni är detta odjuret5 som dom påstår sig ha filmat <http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=68656&a=842450&lid=puff_842432&lpos=extra_0>

(ot )Loch Ness odjuret
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var ju en katt.

HAHAHAHA :D det var ingen katt så vitt vad jag vet :P

själv så tidigare, när jag var mindre, var jag jätte säker på att loch ness odjuret fanns. gick och lånade massa med böcker om det och sånt. sen blev man äldre och klokare, samtidigt som man läste om alla bilder som egentligen var falska. än idag vet jag inte, det finns ju såklart chans om att något förhistorskt ska finnas där. överallt har man ju hittat typ pansarfiskar som också levde förr i tiden och klarat sig till idag. så vem vet, kanske finns det nåt i loch ness sjön.

efter att ha sett den här filmen tycker man ju att det är något ovnaligt stort, kanske en muterad ål/fisk av nåt slag (mutationer händer jämt). jag tror dock inte att det är just loch ness odjuret som det beskrivs: jätte orm/ål som slingrar sig fram, eller typ en stor plesiousarous (vatten dinosaurie med lång hals, a ni vet). men något i den stilen, kanske :)

(ot )Loch Ness odjuret
mtbistheshit skrev:
> överallt har man ju hittat typ
> pansarfiskar som också levde förr i tiden och
> klarat sig till idag.

Kvastfening om jag får be. :)

(ot )Loch Ness odjuret
>Det var ju en katt.

kattfile.jpg ht=161

(ot )Loch Ness odjuret
Morfum skrev:
> finns det elefanter i skottland??

Ibland. Finns elefanter i Sverige också. Ibland. Just den här berömda schnabel-bilden tror jag väl ganska snabbt förklarades med att en cirkus befann sig i närheten av sjön, och att någon av elefanterna tog sig ett dopp. Occam's razor, liksom.

loch-ness-monster-1.jpg

(ot )Loch Ness odjuret
Vilken usel film. Skak, dålig skärpa och för inzoomat för att få storleksreferenser. Jämför man med vågorna ser det dock litet ut. Jag skulle säga radiostyrd leksaksubåt.

(ot )Loch Ness odjuret
Det finns inge gräns för vilka konstiga djur britterna kan se...

http://www.paranormaldatabase.com/reports/cryptodata.php

Four Metre Eel

Type: Cryptozoology
Date / Time: November 2003
Further Comments: This oversized eel (or eel-like creature) was seen swimming in the river - locals have claimed the creature has been around for the last ten years or so, both here and by Loch Assynt.

(ot )Loch Ness odjuret
Denna är mycket bättre. Alla har vi väl stått och filmat vattenytan under semesterresan, inget konstigt med det.

Amazing new footage of the Loch Ness monster

(ot )Loch Ness odjuret
HaHaHa!!

Vilken skämt vidio kb_ck skickade in!
Om ni frågar mig så tror jag den var inspelad direkt ifrån någon dinosaurie film!

Kan någon bevisa för mig att den där filmen kom ifrån Loch-ness?!

(ot )Loch Ness odjuret
En uppblåsbar loch ness odjur som ngn släppte upp så den "flög upp o sen hade ett sänke så den dök igen?? typ :P

ser lite stel o död ut tycker jag =)

(ot )Loch Ness odjuret
"Experter som sett filmen säger att det mycket väl kan vara den mytomspunna besten som ålar sig fram på bilderna."

Undrar vad det är för experter? Bluff-och-båg expert kanske är ett framtida yrkesval :D

Tillbaka
Topp