Barnet: Jag är så mätt i magen!
Pappan: Har du ätit linjaler?
Barnet: Jag är så mätt i magen!
Pappan: Har du ätit linjaler?
En kollega installerade sensorer i alla deras barn- och bonusbarnsovrum i huset pga detta. Breakevenhorisonten vill jag minnas var rätt lång..Dagens sanning Visa bilaga 437493
Break even, break Steven.En kollega installerade sensorer i alla deras barn- och bonusbarnsovrum i huset pga detta. Breakevenhorisonten vill jag minnas var rätt lång..
Vilken är Kylie Minogues största hit i Grekland?Hur vet man att ett fisknät är från Grekland?
Det tsatsiki.....
Haha minns att min far släckte lysen med stor frenesi, tänkte då att så kommer jag inte hålla på när jag blir stor.Dagens sanning Visa bilaga 437493
?Två danskar står bredvid en tjock gubbe på HH-färjan i Öresund. Den ene dansken tittar mot det gamla kärnkraftverket och säger till den andre:
- Det dér er Barsebäck.
Den tjocke gubben tittar förtrytsamt på danskarna och avlägsnar sig utan ett ord!
Bara späck?
- Jag har ätit en glödlampa!
- Oj, vad hände?
- Lös i magen.
Från Monthy Python, sketchen om skämtet som är så roligt att man skrattar ihjäl (inte detta skämt):
-Min hund har ingen nos.
-Hur luktar den då?
-Illa.
Jag dör!Från Monthy Python, sketchen om skämtet som är så roligt att man skrattar ihjäl (inte detta skämt):
-Min hund har ingen nos.
-Hur luktar den då?
-Illa.
Den både ser, hör och luktar illa.Från Monthy Python, sketchen om skämtet som är så roligt att man skrattar ihjäl (inte detta skämt):
-Min hund har ingen nos.
-Hur luktar den då?
-Illa.
Sen målade han kantlinjer på en fotbollsplan och det var vitsen -- poängen.Det var en man som målade sitt hus och det var vitsen.
Och jag som trodde att det var hästen som var på ängen.Sen målade han kantlinjer på en fotbollsplan och det var vitsen -- poängen.
Åldriga svenskar i olika europeiska länder:Vad kallas en äldre man i Spanien?
senior