Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Nu ska vi se, sa den blinda till den döva när den lama hoppa höjd!- Går du till logoped?
- Ja, jag är stamkund!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska vi se, sa den blinda till den döva när den lama hoppa höjd!- Går du till logoped?
- Ja, jag är stamkund!
”8 mått som räknas”
Jag som trodde att storleken inte hade någon betydelse?
Tå och tå…?"det nionde måttet"
Hur får man den att bli 11 tum då?Tå och tå…?
Ni vet väl att den inte kan bli hur lång som helst? Max 12 tum, sen blir det en fot.
11” är maxlängden. Sen blir det en fot.Hur får man den att bli 11 tum då?
-Viker den dubbel!
Man stoppar väl i laddaren och så laddas alla mobiltelefoner samtidigt. Eller har jag missuppfattat något?Jag: Det kommer bli att svårt att komma överens om vem som ska ladda mobilen.
Dotter: Va? Mäh!
Man stoppar väl i laddaren och så laddas alla mobiltelefoner samtidigt. Eller har jag missuppfattat något?
Jag: Det kommer bli att svårt att komma överens om vem som ska ladda mobilen.
Dotter: Va? Mäh!
Jag är dålig på anatomi, men det där är ingen tå!
Var det inte något liknande i serien Clark?En mindre barnvänlig, går under kategorin ”fräckis”:
Lisa och Jens möttes på krogen och hamnade i säng. Några sekunder efter att de ”börjat” hördes ett stön från Jens och han rullade över till sin sida sängen med ett nöjt leende.
Lisa tittade överraskat på honom och konstaterade - oj, det gick fort?!
Jens - Ja, Kn*lla, det kan jag!
Möjligt, har inte sett den.Var det inte något liknande i serien Clark?
Vilken tur för jag har svårt att få mina tår att st rakt upp! ?Jag är dålig på anatomi, men det där är ingen tå!
”Och fort går det”En mindre barnvänlig, går under kategorin ”fräckis”:
Lisa och Jens möttes på krogen och hamnade i säng. Några sekunder efter att de ”börjat” hördes ett stön från Jens och han rullade över till sin sida sängen med ett nöjt leende.
Lisa tittade överraskat på honom och konstaterade - oj, det gick fort?!
Jens - Ja, Kn*lla, det kan jag!
A chemist froze himself at -273.15° C, everyone thought he was crazy but he was 0K.
Nu kan väl inte skämten nå lägre nivå?A chemist froze himself at -273.15° C, everyone thought he was crazy but he was 0K.
Botten är nådd.Nu kan väl inte skämten nå lägre nivå?
Är du säker? https://en.wikipedia.org/wiki/Negative_temperatureBotten är nådd.
Låter oroande med tanke på att du verkar svänga 42 gånger i sekunden...-Skulle du kunna tänka dig att köra en BMW?
-Ja, utan att blinka.
Kan tänka mig att medtrafikanterna skulle tycka det vore lite jobbigt med en bil som ändrar mellan höger och vänster blinkers 42 ggr/s. Åtminstone skulle nog jag inte våga lita på den personen.Låter oroande med tanke på att du verkar svänga 42 gånger i sekunden...
Perfekt om man vill ta sedeln dit man kommer..Säga vad man vill om växlingskontoren,
man får i alla fall valuta för pengarna.
Säga vad man vill om växlingskontoren,
man får i alla fall valuta för pengarna.
Jag återanvänder min dåliga vits från Miyatatråden: Konsten att köpa cykelprylar och ändå ha en massa kulor kvar.Perfekt om man vill ta sedeln dit man kommer..
Denna ?Allergi mot hästar - polle-n-allergi