Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Berättade idag för frun om ett fantastiskt praktiskt pappaskämt som jag kom på häromdagen.
1) Kolla vad som ska serveras i skolbespisningen under veckan.
2) Servera samma mat hemma.
3) Se hur ungarna reagerar
Jag var jävligt nöjd med mig själv och kunde inte låta bli att skratta åt min humoristiska genialitet. Frun var måttligt road.
För den målmedvetna singeln ?
Såg att XXL hade "Singles weekend" men jag hittade inga single speed cyklar på rean till helgen... Falsk marknadsföring där också!
Fast kanske 11 st 11-växlade cyklar?Såg att XXL hade "Singles weekend" men jag hittade inga single speed cyklar på rean till helgen... Falsk marknadsföring där också!
Eller erbjuder Bubbleroom tillhörande brudgum utöver de 20% de har på klänningar?
Den här bilden ska väl vara i tråden: "Vilken laddbar bil ska jag ersätta xc70 med?"?!Vem drar vem?Visa bilaga 524059
Lite som i bamse och hans vänner när Lille skutt trugar med minihopp att äta upp sin mat, kött och morötter. ?
En mördar kanin ...Lite som i bamse och hans vänner när Lille skutt trugar med minihopp att äta upp sin mat, kött och morötter. ?
Visa bilaga 524295
Det var inte två gärningsmän i alla fall! ?vem mördade kaninen?
Ja typ förra året eller om det var året innan ?Åh! Har den kommit tillbaka?! :D
Jag kan varmt rekommendera den återupplivade (?) årliga julkalendern på www.oioioi.se.
Random exempel:
Visa bilaga 524437
Funkar fint’ish härFatal error php ? på den URL:en.
Du får nog se över din webläsare lite. Sidan är uråldrig, men läsbar.Fatal error php ? på den URL:en.
Klassiker ?
Lördagen till ära ordvitsar vi på engelska ?
När verkligheten överträffar dikten ?Internationella Engelska Skolans förra VD hette Peter Fyles... ?
?Ni måste se hela serien!
Du får nog se över din webläsare lite. Sidan är uråldrig, men läsbar.
Fungerar för oss andra. ?