Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sådana föreningar drar bara till sig en massa svin.Sveriges grisuppfödare ska ha toppmöte i helgen. Dagordningen är späckad.
Det blir ett långt möte så det gäller att ha bra sittfläsk.Sveriges grisuppfödare ska ha toppmöte i helgen. Dagordningen är späckad.
Bra att boka underhållning, så det blir ett årsmöte med knorr.Det blir ett långt möte så det gäller att ha bra sittfläsk.
Är det valberedningen som sammanträderSveriges grisuppfödare ska ha toppmöte i helgen. Dagordningen är späckad.
Nöff said.Kan vara bra att vara återhållsam med spriten, så inte den höga alkoholkonsumtionen visar sitt fula tryne.
Jag är klöven i frågan.Är det valberedningen som sammanträder
Ledningsgruppen kallas internt för Fläskkvartetten.Sveriges grisuppfödare ska ha toppmöte i helgen. Dagordningen är späckad.
Och jag ljuger alltid!Jag är alltid inkonsekvent.
...och varför finns det bara ett ord för synonym?En annan sitter här och klurar över varför det endast finns ett Konkurrensverk..
Samma flöde?
-Vilken degig hund du har.Vad har bagaren för hund?
Bullterrier
Vad ringer hundarna efter när de vill ha skjuts?-Vilken degig hund du har.
-Ja, det är en Bulldog.
Vad blir resultatet när man korsar en Shih Tzu med en bulldog?
En bullshit.
Apropå skjuts - jag brukar vara artig, men jag har aldrig riktigt förstått varför man ska säga "taxi mycket" när man är framme i taxin, det känns lite överflödigt.Vad ringer hundarna efter när de vill ha skjuts?
-En tax i bil.
Ja det räcker väl med taco hej. Apropå mat då…Apropå skjuts - jag brukar vara artig, men jag har aldrig riktigt förstått varför man ska säga "taxi mycket" när man är framme i taxin, det känns lite överflödigt.