Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips, skickade omgående vidare till dottern som på väg till skolan bekräftade att man som vanligt är sist på bollen..Vad kallas en hundras som kan trolla?
En labrakadabrador
(jag drog den vid frukosten nyss, är härmed förvisad till garaget i en vecka)
? det är för de har särskrivning på allt. Hade det varit "plasticsurgeon" hade det funkat ju ?
Och jag som trodde det var gonggonggångjärn.Vad hänger man upp en gonggong i?
Ett gong-gångjärn.
Och jag som trodde det var gonggonggångjärn.
Råååål blir det väl?Får mig osökt att tänka på ål från den å som går genom Råå: Rååål.
Råååål blir det väl?
Fast du har ju rätt! Ån som rinner genom Råå heter Råån, inte Rååån. Nån måtta får det vara med å:na.Ja! Fan, jag räknade ju å:n och allt…
Spåååååra ur menar du?Näää... nu börjar ni spåra ut ..?
För att vara mera internationell bör man ersätta de svenska vokalerna på sedvanligt vis: Raaaaaaaal.Råååål blir det väl?
Nedre bilden ser ut som Manon Lloyd i GCN. :)
Vad är skillnaden och likheten mellan en brandman och en tandläkare? Båda rycker ut, fast den ena tänder och den andra släcker.Akademiska kunskaper spelar ingen roll så länge de fattar eld!
:( jag fattade inte :( Ledtråd?
:( jag fattade inte :( Ledtråd?
Aaok, utanför mitt kompetensområde då antar jag ;)
Ah Beowulf!
Nä, Connor McLeod heter han väl typ...Ah Beowulf!
Både filmerna och serien var ju rätt fräna när det begav sig, läge för reboot nu tycker jag.Nä, Connor McLeod heter han väl typ...
Haha den satt långt inne ?Kanske OT men …
Och sen de som inte förväntade sig att detta skämt var i bas 3.Det finns 10 sorters människor, dom som förstår binär och som som inte gör det