Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att tonfisk ska ätas med stämgaffel.Är det okej att betala med stimpengar när man köper tonfisk?
Ska de fångas med not?Tänk på att tonfisk ska ätas med stämgaffel.
Det stämmer!Ska de fångas med not?
Det stämmer!
Vad heter ventilhatt på Turkiska?
-
-
-
-
Ventilfez
Nu blev det lite dålig stämning här.Nä nu måste jag stämma i bäcken. Jag gillar inte din ton, unge man. Dags att ta det piano!
En ännu sämre? vad kallar man en rövhatt på turkiska? ?Så jävla dålig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det där fezstår jag inte alls.Salongsberusade pappor på en lördagkväll. Ett farligt gäng att hänga med om man vill behålla sitt hopp om mänskligheten.
Det verkar lite silly, du skulle bara torska.Åh, tänk att få vara sjöstjärna och rocka!
Börjar likna riktiga bottennapp nu! ?Det verkar lite silly, du skulle bara torska.
Oj känner du till bandet svensk pop? Kolla in undervattenslåt, härligt många marin-vitsar i den låten.Åh, tänk att få vara sjöstjärna och rocka!
Japp, upptäckte dem på nåt kth bygg. Quarnevalen 2005? Såg dem sen live några gånger typ kafé 44 osv. Otroligt mycket ordvrängeri i deras texter.Oj känner du till bandet svensk pop? Kolla in undervattenslåt, härligt många marin-vitsar i den låten.
Erdogan? Ge oss översättningen.En ännu sämre? vad kallar man en rövhatt på turkiska? ?
Bra pappanivå där.Vad kallas ost som inte är din?
Notchyourcheese
Ja men för he….
Så det var inte utan ett visst motstånd?Idag är det inte dumt att kunna sin elektricitet.. ohms lag etc.
Faktum är att jag tog den kursen av en slump. Koordinator hade skrivit "el lära" och jag gick dit i hopp om att lära mig spanska.
Idag är det inte dumt att kunna sin elektricitet.. ohms lag etc.
Faktum är att jag tog den kursen av en slump. Koordinator hade skrivit "el lära" och jag gick dit i hopp om att lära mig spanska.
Allt är under kontroll? ?- Hur är läget?
Jodå, Visa bilaga 582272