Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Vet ni hur man räddar en elcyklist från att krocka?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?Vet ni hur man räddar en elcyklist från att krocka?
Trodde det var där som hobittarna gick i skolaDen kallades småskola, eftersom alla lärare var under en-å-sexti'.
Visa bilaga 608935
Då jobbade inte Enok Nitti där?Den kallades småskola, eftersom alla lärare var under en-å-sexti'.
Visa bilaga 608935
Nej men däremot hans fru, Sirka.Då jobbade inte Enok Nitti där?
-Vad heter Corvette på finska ?Bra nivå på Pressbyrån!
Visa bilaga 608445
Det är pra för oss finnar med Sveriges och vår natoansökan. Vi får lära oss suta och dräffa kamrater.-Vad heter Corvette på finska ?
?????
- Makkara yxi !
(ursäkta ev stavfel, kiitos paljo ;)
Nu efterlyser jag ett pappaskämt där Finland och/eller Sverige och "natoansökan" ingår.
Och få lite sällskap när ni blockar plåbär och står i sällarn och porrar med porrmasinen!Det är pra för oss finnar med Sveriges och vår natoansökan. Vi får lära oss suta och dräffa kamrater.
Tjänsten borde ha varit placerad i Ale.Visa bilaga 610549
Undrar vem som är ansvarig för alla andra ölsorter? ?
Fast var det verkligen det som var skämtet?Om vi antar att skämtet är amerikanskt så förklarar det varför bilen hade problem vid starten: -4 grader F är -20 grader C.
Kärnan i skämtet är själva "felmeddelandet" med personen på muggen. Men bor man på ett varmt ställe med en bil som inte är riktigt vinteranpassad så är det fullt rimligt att "felmeddelandet" anger den faktiska orsaken till att bilen inte startar. (Jag var med om att en Ikea-leverans i Lund blev 6 timmar försenad med förklaringen "det snöade".)Fast var det verkligen det som var skämtet?
Tjena!
Tänkte samma sak men insåg att det kan tolkas lite taskigt från dotterns håll..Tjena!
En sån ska jag köpa till min dotter ?
Tänkte samma sak men insåg att det kan tolkas lite taskigt från dotterns håll..