Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snart kommer saker och ting att börja sorteras i analfabetisk ordning. Då kommer jag som inte är analfabet få väldigt svårt att hittaLäste i dagens tidning, att anfalbetismen sprider sig, snart nere på grkisk nivå.
*OBS snuskvarning*Snart kommer saker och ting att börja sorteras i analfabetisk ordning. Då kommer jag som inte är analfabet få väldigt svårt att hitta![]()
Ögonmottagningen litar blint på arbetsförmedlingen.Hörselavdelningen skriker efter personal.
Hade sån på gång, men kunde inte se vitsen med det hela: "Optiker letar personal."Ögonmottagningen litar blint på arbetsförmedlingen.
Hade sån på gång, men kunde inte se vitsen med det hela: "Optiker letar personal."
Ligger optikerns mottagning i en synvilla?Optiker synar sina långsiktiga marginaler, fokuserar på bågägare.
Nej, i Bofills båge ?Ligger optikerns mottagning i en synvilla?
Det konstaterade ju redan The Bloodhound Gang.
Oja!Det konstaterade ju redan The Bloodhound Gang.
Och på kirurgavdelningen ska man skära ner personalstyrkan...Hörselavdelningen skriker efter personal.
En kirurgs snittlön kan variera kraftigt. Detta resulterar ofta i att relationen mellan kirurg och arbetsgivare skär sig.Och på kirurgavdelningen ska man skära ner personalstyrkan...
Inte när elektrikern är sjuk med wattkopporElektrikernas favoritfika?
Kanelbulle! ?
Städarna föredrar Dammsugare. Det gör även proffsboxarna, men dom säger Punchrulle.Elektrikernas favoritfika?
Kanelbulle! ?
Ja, men bara inledningsvis. Sedan lärde han sig att fixa en ohmelett.Elektrikern försökte skola om sig till kock. Klarade bara av att tillaga strömming.
Till den drack han kanske watten?Ja, men bara inledningsvis. Sedan lärde han sig att fixa en ohmelett.
Och ni som kan er elektronik vet också att denna kaka kallas 150-Ohmare!Städarna föredrar Dammsugare. Det gör även proffsboxarna, men dom säger Punchrulle.
Finns givetvis att köpa under det namnet i Edekvata, E-teknologernas cafè på LTH.Och ni som kan er elektronik vet också att denna kaka kallas 150-Ohmare!
Ja, det är faktiskt därifrån jag fått höra om 150-Ohmare. Några av mina vänner läste där, på "Linkebodas Högtekniska Lekskola" och tog med sig namnet.Finns givetvis att köpa under det namnet i Edekvata, E-teknologernas cafè på LTH.