[OT] plumse.

[OT] plumse.
Stort Grattis!

(Jag gissar att Robert fyller år, men det kan ju lika gärna vara att han shoppat nått billigt från tyskland. ???)

[OT] plumse.
TRETTIFEM! Fy fasen va gammalt.. Å tårta sitter han o mumsar i sig, det lilla fettot.

Hmm, undrar om jag hittar nån gammal bild från 1994 som jag kan scanna. GT/GIANT kanske har nån passande?

[OT] plumse.
Hehe, jag hittade ett kort men inte scannern.. Vad är sannolikheten för det?
Fick fota albumet istället.

Varsågoda. Plumse årgång 1995.
plumse.jpg ht=492

Senast redigerad av en moderator:
[OT] plumse.
Sernevi skrev:
-------------------------------------------------------
> shit vad häftig du verkar på skidbilden ;)

Käften!

Muckarresan... Fan vad skoj det var! Idre, skidåkning, muck från F7... Det kunde vara värre

[OT] plumse.
Grattis. Jag trodde bara du körde bräda...
Två för mig nya stigar utforskades längst ner i södra Sandsjöbacka i söndags (I extremt easy tempo).
Dax för dig att haka på några stigfinnarturer när du blir kvitt din förskylning.
/Peter

[OT] plumse.
plumse skrev:

> Muckarresan... Fan vad skoj det var! Idre,
> skidåkning, muck från F7... Det kunde vara
> värre

Min lilla gåva till dig. Minnen. =)
Undrar om det är därifrån jag fått mitt värdelösa knä föresten. Drog mig ju i ett träd i Idrabackarna rätt rejält vill jag minnas.

[OT] plumse.
Hmm fattar fortfarande inte vad vi firar men grattis för att du finns du har nog glatt fler på happy än du retat gallfeber på...med knapp marginal ;)

-95 minsann kan man inte tro! Men klart vi som låg på flyget åldras ju knappt ;)

Oscar (F4)

[OT] plumse.
Oscar skrev:
> Hmm fattar fortfarande inte vad vi firar

Efter lite luskande kom jag fram till att det faktiskt var sant som angavs ovan, han fyller 35 idag.

Stort grattis Plumse!

[OT] plumse.
Med åldern kommer visdomen! Kepan är bytt mot hjälm och laggen bytt mot bräda!
Första ålderskrisen kom för 10 år sedan på kåren i Borås en fredag kväll. Den varade i ungefär tre öl, sen gick den över. Nästa kris var strax innan 30 och den har hållit i sig sedan dess för det var då jag började hojja i skogen. Tänkte först ta flygcert men det var för dyrt tyckte jag och köpte en MTB istället för det var billigare. Fan vad lurad jag blev!

[OT] plumse.
plumse skrev:
> Tänkte först ta flygcert men det var för dyrt
> tyckte jag och köpte en MTB istället för det
> var billigare. Fan vad lurad jag blev!

Fast du får se det såhär i alla fall, FAN vad trångt det hade blivit med 3-4 flygplan i lägenheten.. ;)

[OT] plumse.
plumse skrev:
> Tänkte först ta flygcert men det var för dyrt
> tyckte jag och köpte en MTB istället för det
> var billigare. Fan vad lurad jag blev!

Moutainbikes: as addicitve as crack but twice as expensive :-)

[OT] plumse.
GRATTIS PLUMSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i slutändan så handlar det väl bara om att åldras med värdighet lr hur? Ålderskris avhjälps effektivast med inköp av ny leksak, hur var det nu, hur många hojjar trängdes på din balkong eg?
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

/Alex

[OT] plumse.
Grattis i efterskott Plumse!

Sernevi skrev:
> Fast du får se det såhär i alla fall, FAN vad
> trångt det hade blivit med 3-4 flygplan i lägenheten.. ;)

*garv*

[OT] plumse.
Jag har ett till kort på plumse där jag väcker honom med kameran rätt i ögat. Grötig i synen och riktigt grinig =)

Filmen efteråt hade varit kul att ha men på den tiden fanns det inte filmfunktion i kompaktkamerorna ;o)

[OT] plumse.
Preventiv Disclamer: I händelse av ytterligare publikationer illustrerandes undertecknads förehavanden vill jag å det bestämdaste hävda att publikationerna, om de av någon outgrundlig anledning skola få underteknad att framstå i dålig dager, vara av illvillig art och tillika förfalskningar och rent av fiktion!

[OT] plumse.
35, rena lammköttet ju! :)
Av egen erfarenhet vet jag bestämt att det finns ännu äldre människor och kan meddela att livet blir faktiskt i det stora hela bara bättre, tro det eller ej! Fast det är klart läkköttet blir nog lite sämre.
Grattis!
M

Tillbaka
Topp