[OT] Stora skänkes-tråden
Var finns den? Börjar så smått byta ut mitt lager av cyklar till trädgårdsmaskiner.Någon som är sugen på att meka grästrimmer?
Finnes en Stiga ST 210 som inte ger gnista på stiftet.
Visa bilaga 501021
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var finns den? Börjar så smått byta ut mitt lager av cyklar till trädgårdsmaskiner.Någon som är sugen på att meka grästrimmer?
Finnes en Stiga ST 210 som inte ger gnista på stiftet.
Visa bilaga 501021
Trollbäcken, Tyresö.Var finns den? Börjar så smått byta ut mitt lager av cyklar till trädgårdsmaskiner.
Fan, nu är jag ju helt körd när du kommer med premium... eller ett Marbodalkök från 2006, dörrar i ek, diskmaskin med integrerad front medföljer, inbyggnadsmicro också. Hörnkök på typ 3x3 meter. :-)
Det där kanske kunde vara något för mig att försöka mig på. Är det bråttom?.. eller ett Marbodalkök från 2006, dörrar i ek, diskmaskin med integrerad front medföljer, inbyggnadsmicro också. Hörnkök på typ 3x3 meter. :-)
Jag ber om ursäkt för sent svar (jag har ibland problem med att jag slutar få notiser från trådar jag följer, jag antar att det är någon inställning jag har missbrukat).Nya köket är inte klart ännu, men inom en månad är det klart.
Ser ut att vara från tiden före skivbroms och thru axle vilket gör att jag anmäler intresse.2 bakhjul finns för avhämtning.
Ett med spräckt fälg men nav body och ekrar ok
Det andra med skev fälg pga en saknad eker, övrigt är ok.Visa bilaga 507915
Hämta närhelst du önskar, dock ej i morgon eller framgent ;) närå men:Ser ut att vara från tiden före skivbroms och thru axle vilket gör att jag anmäler intresse.
Tack. Skickar ett PM.Hämta närhelst du önskar, dock ej i morgon eller framgent ;) närå men:
Tidigast nästa söndag men pma gärna!
Den kan nog vara något för mig. Jag kommer att vara i krokarna på onsdag eller torsdag.En orange Tacx (dum)trainer åker snart på tippen om ingen vill förbarma sig över den. Antagligen runt 15 år gammal, finns i Nyköping.
Hjulen mottagna i Slagsta. Tack staine, trevligt att träffas. Ber om ursäkt att du fick cykla hem i regn, det var inte med i matbeställningen på Max. Ha det bra.2 bakhjul finns för avhämtning.
Ett med spräckt fälg men nav body och ekrar ok
Det andra med skev fälg pga en saknad eker, övrigt är ok.Visa bilaga 507915
Hehe tack själv! Och tack för burgaren.Hjulen mottagna i Slagsta. Tack staine, trevligt att träffas. Ber om ursäkt att du fick cykla hem i regn, det var inte med i matbeställningen på Max. Ha det bra.
Du är mer kändis tror jag.Hehe tack själv! Och tack för burgaren.
Verkligen kul att råka på en kändis irl bara sådär på onsdagskvällen :)
(Medvind hem plus att regnet upphörde efter 500 meter så det var ju soft)
På vilket sätt är funktionen tveksam på högtryckstvätten? Den och gräsklipparen ("ställer mig i kö") kan vara något för mig som framtida husägare. Jag kommer upp till stan den 6/11 nästa gång.Stiga bensintrimmern och Gardena cylinderklipparen som @jomper och @oxr inte plockat upp, har nu kompletterats av en Alto(Nilfisk) högtryckstvätt med tveksam funktion. Kanske någon som vill ha nåt att meka med i vinter?
Åker nog på tippen i helgen annars.
Visa bilaga 520603
Finns i Trollbäcken, Tyresö.
Högtryckstvätten startade tidigare lite till och från. Efter att ha ställt strömbrytaren på och av några gånger, så hoppade den igång. Senast gjorde den inte ens det, så då klickade jag hem en ny.På vilket sätt är funktionen tveksam på högtryckstvätten? Den och gräsklipparen ("ställer mig i kö") kan vara något för mig som framtida husägare. Jag kommer upp till stan den 6/11 nästa gång.
Jag vill fortfarande ha gräsklipparen, trodde Oskar plockat upp den. :)
Jag tar bilen till stan nästa gång jag ska in. Det är inte förrän 18:e Nov som jag är säker på att jag ska in dock men det blir antagligen tidigare.
Jag kanske kan plocka med den är dig annars, @jomper omdu vill, det låter ändå som att det finns visst hopp om att kunna rädda högtryckstvätten; det provar jag gärna.Högtryckstvätten startade tidigare lite till och från. Efter att ha ställt strömbrytaren på och av några gånger, så hoppade den igång. Senast gjorde den inte ens det, så då klickade jag hem en ny.
Om @jomper lovar att hämta gräsklipparen, så har han första tjing.
Sparar grejerna någon helg till då. Någon med ork, lust och kompetens kan säkert få igång allt, men jag har inget av det.
Balkongerna är stora på sina håll, har jag hört... ?Inte omöjligt att jag passerar sjöstan heller någon gång, men trixet är väl att det skall passa i tid.
Frågan är vad man skall med en trimmer i sjöstan. Trodde det bara var lägenheter där, eller är det för att röja stig i Sickla/Hellas?
hehe nä i sjöstan är de inte mycke o trimmaInte omöjligt att jag passerar sjöstan heller någon gång, men trixet är väl att det skall passa i tid.
Frågan är vad man skall med en trimmer i sjöstan. Trodde det bara var lägenheter där, eller är det för att röja stig i Sickla/Hellas?
Jag kommer komma upp till Sthlm och Sjöstan nu på lördag om allt går som planerat. Hur ser det ut för dig i helgen?Inte omöjligt att jag passerar sjöstan heller någon gång, men trixet är väl att det skall passa i tid.
Har inget speciellt planerat för helgen, så det borde gå att hitta en tid som passar.Jag kommer komma upp till Sthlm och Sjöstan nu på lördag om allt går som planerat. Hur ser det ut för dig i helgen?
Jag kan hämta/inhysa såväl trimmer till dess att @darkforce kan titta förbi som klippare till dess att jag skall ut till @jomper.
Då hörs vi lite lägre fram så skall det nog lösa sig.Har inget speciellt planerat för helgen, så det borde gå att hitta en tid som passar.