(OT) Tv undersökning

rogart

Aktiv medlem
(OT) Tv undersökning
Har kollat i min bekantskapskrets hur många det är som tittar på Heroes på Tv4men ingen säger att dom gör det .Hur många av er tittar på den? Tycker det är lite lustigt att TV4 kan sända en sån skit serie på bästa sändningstid två kvällar i veckan när ingen ser den.Skulle bara vara kul att veta vad ni tycker om den.

(OT) Tv undersökning
Roger A skrev:
-------------------------------------------------------
> Tycker det är lite lustigt att TV4 kan sända en
> sån skit serie på bästa sändningstid två
> kvällar i veckan när ingen ser den.Skulle bara
> vara kul att veta vad ni tycker om den.

Haha, trevligt sätt att bjuda in åsikter :)

Jag gillar serien (iaf säsong 1 & 2) och jag bryr mig inte om vad andra tycker.

Senast redigerad av en moderator:
(OT) Tv undersökning
Jag har inte sett nåt av den (mer än en trailer), men jag gillar idén, så jag kommer nog att ladda ner den nån gång i framtiden. Att börja titta nu, när det redan gått nån säsong eller två, vill jag inte.

(OT) Tv undersökning
Jag har inte fattat grejen, och inte heller försökt direkt, men jag jobbar med ett gäng tjejer i 25-årsåldern och de verkar nästan alla vara sålda på hjältarna.

(OT) Tv undersökning
Little Stereo skrev:
> Eurosport straxt efter 15:30 som oftast nu för
> tiden... TV4, vad är det ? :-) T

Men är inte vueltan väldigt trist? Varje etapp ser ju likadan ut. Bred väg, stor klunga, 2 pers i utbrytning, klungspurt.
/J

(OT) Tv undersökning
Jag tyckte det var tätt och ganska bra med hyffsat trovärdiga roller. Men jag ser det som sagt inte heller på teve, och det är oftast bättre att se flera avsnitt i följd än ett i veckan.

(OT) Tv undersökning
Roger A skrev:
>
> Tycker det är lite lustigt att TV kan sända en
> sån skit serie på bästa sändningstid två
> kvällar i veckan när ingen ser den.Skulle bara
> vara kul att veta vad ni tycker om den.

går mycket värre skit på tv
tex. idol,vem slår filip och fredrik,so you think you can dance,scrubs,my name is earl etc etc

fick jag bestämma skulle tv bara visa simpsons,family guy,american dad,criminal minds,och lite schyssta dokumentärer

(OT) Tv undersökning
Har ingen tv. Men jag har ett par enstaka avsnitt av Heros. Kan inte säga att jag har lust att se något mer. Serien bekräftar väll min åsikt att jag inte behöver någon tv. :D

(OT) Tv undersökning
Graj, festligt, ditt inlägg triggade den här Googleannonsen. :)

Få fler Tv-kanaler
64 kanaler för 299:- i månaden, Det mesta av det bästa beställ här!
ComHem.se/Digital-tv

(OT) Tv undersökning
Visst ruller den på i rutan. Ser då och då. FInns annat som är bra mycket värre.
...och som tur är kan man alltid välja själv vad man vill se.
Något till alla!!!!

/Thomas

(OT) Tv undersökning
Jag har just avslutat ett marathon med säsong 1 & 2 av Heroes.. men det såg jag på projektor, så det räknas inte i denna TV-tråden va?

(OT) Tv undersökning
Kollar knappt på tv och det lilla jag sett av Heroes verkade inte att vara nån höjdare.

bigmollo skrev:
> Graj, festligt, ditt inlägg triggade den här
> Googleannonsen. :)
>
> Få fler Tv-kanaler
> 64 kanaler för 299:- i månaden, Det mesta av det
> bästa beställ här!
> ComHem.se/Digital-tv

Haha ja sedär, precis som om man vill ha fler kanaler med dokussåpor,realityshows och gameshows.
Just därför går tv bort hos mig.

Senast redigerad av en moderator:
(OT) Tv undersökning
Tittar nästan aldrig på TV men har fastnat i något Heros avsnitt ibland när jag bott på hotell, verkar väl kunna funka som serie men jag har så svårt att komma ihåg att sitta framför dumbruken på bestämda tider. :)

(OT) Tv undersökning
Jag har ingen TV, men har sett Heroes på datorn, var väl rätt bra, men sen insåg man att det bara skulle hålla på i evighet och aldrig hända nåt...

(OT) Tv undersökning
Gillar Heroes skarpt, men det funkar ju inte att se det på fasta tider, då missar man ju 2 avsnitt av 3, utan jag använder nätets möjligheter.

Tillbaka
Topp