Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får kanske gå ut och kolla, men Uuni känns mer bekant än Ooni. Det är nog jag som har dålig koll och bara antog att jag mindes fel. Är det samma företag?Min pellets ooni, som är så gammal att den heter Uuni känns mycket rejäl.
Jag får kanske gå ut och kolla, men Uuni känns mer bekant än Ooni. Det är nog jag som har dålig koll och bara antog att jag mindes fel. Är det samma företag?
Även här (fast modellnr vet jag inte…). Konverterade Oonin till gasol då pizzorna lite för ofta smakade lacknafta även med dyra specialpellets.Jag har en Ooni fyra 12 för bra pris på bauhaus 1895:-. Köptes i nån naiv tro att jag hade bränsle i överflöd(pellets). Men vanlig bränslepellets var skit och det sotade/tjärade som attans. Så fick iaf köpa dyr hardwood-pellets. Lynnigt när det blåser ute och lätt att den slockar om man tar lite tid på sig när man äter/bakar ut...Men klart funkis iaf. Kan starkt rekommendera nån form av fläkt bakifrån för att få mer kontroll på elden. Skulle nog själv satsa på en gas-historia och gärna gå upp en storlek till 16 för att få lite mer svängrum.
+1Cozze gasugn, så kan jag koncentrera mig på pizzabakande, och inte mata den gamla ooni med pellets.
Självklart. Blir det samma resultat? Nej. Kan det bli bra ändå? Japp, sjukt bra.Kan man inte göra pizza i en vanlig varmluftsugn?