Pakethållare/barnsadel MTB

Hej!!

Jag var ute och åkte bil i min hemstad häromdagen, då jag såg precis det jag letat efter!

Det var en pappa som kom med sin heldämpade mtb och till min förvåning så hade han en PAKETHÅLLARE MED BARNSADEL!! och någon typ av sidoväskor på samma "sak". Jag vände direkt när jag kunde men kunde tyvärr inte se dom mera.

Nu till min fråga, om någon kan svara på vad var det han hade för mojäng så borde det vara här? :)

Mvh

Hej!!

Jag var ute och åkte bil i min hemstad häromdagen, då jag såg precis det jag letat efter!

Det var en pappa som kom med sin heldämpade mtb och till min förvåning så hade han en PAKETHÅLLARE MED BARNSADEL!! och någon typ av sidoväskor på samma "sak". Jag vände direkt när jag kunde men kunde tyvärr inte se dom mera.

Nu till min fråga, om någon kan svara på vad var det han hade för mojäng så borde det vara här? :)

Mvh
Ping!

då har jag inte några fler idéer.

OT: Själv hade jag en LT (long tail) Xtracycle med lång pakethållare och sadelväskor när barnen var små. Fick plats med både ett och två barn. Numera går den som vardagscykel. Har man en gång vant sig med lite extra lastutrymme så är det svårt att gå tillbaka till en vanlig cykel med begränsat lastutrymme. Vilket tråden visa din last vitnar om.

Tillbaka
Topp