Pakethållare samt stänkskärm för nishiki x-one
Halloj cyklister,
Jag håller på och skaffar en förmånscykel och kikar lite på nishiki X-one då jag vill både träna med den samt ta med stabilt till jobbet. Det jag behöver dock är stänkskärm samt pakethållare till den. Jag kan inte alltför mycket om cyklar så jag kikar lite med er hur det funkar med pakethållare specifikt, kan man ha vilken som helst eller behöver man någon specifik för x-one. Här är cykeln samt här är en pakethållare+stänkskärm jag kikat in, funkar de?
nishiki.se
www.cykloteket.se
www.cykloteket.se
Tack i förhand!
Jag håller på och skaffar en förmånscykel och kikar lite på nishiki X-one då jag vill både träna med den samt ta med stabilt till jobbet. Det jag behöver dock är stänkskärm samt pakethållare till den. Jag kan inte alltför mycket om cyklar så jag kikar lite med er hur det funkar med pakethållare specifikt, kan man ha vilken som helst eller behöver man någon specifik för x-one. Här är cykeln samt här är en pakethållare+stänkskärm jag kikat in, funkar de?
Xone
Nishiki Xone är en av de mest avancerade modellerna i Gravel-programmet. Den vridstyva aluminiumramen och vibrationsdämpande kolfibergaffeln ger en pigg och sportig känsla. Med Shimano 105-växelsystem och skivbromsar får man en drömcykel för den som vill cykla när och var som helst, i ur och...
nishiki.se
Atran Velo Pakethållare 28" AVS
Aluminium pakethållare, för 28", svart, AVS, 615 gr, maxlast 25 kg.
SKS Mudguard Bluemels Basic 28" Black
Detta skärmset från SKS Bluemels Basic är perfekt för dig som vill hålla din cykel ren och skyddad från smuts och vattenstänk. Skärmarna är speciellt utformade för 28-tums cyklar och har en bredd på 45 mm. Skärmarna är tillverka...
Tack i förhand!