Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har jag bara slutat hosta kommer jag att cykla Saltsjöbaden -> Barkarby med start ca 12.00 och beräknad ankomst ca 13.30 - 13.45
Det blir lite slötrampande genom stan. (nacka - stadsgården - slussen - tegelbacken - norrmälarstrand - drottningholmsvägen - bergslagsvägen) ingen stress utan vårnjutning :) Jag kommer som vanligt på überskitit pendlarök.
Plockar gärna upp andra trampare längs vägen som man kan snacka skit med på de västra cykelbanorna.
Startar egen tråd om detta inlägg väcker större intresse
/Oscar
Nu är det tyvärr helt proppfullt. Ni som har anmält er och inte står med på listan får PM:a mig. Och ni som står med på listan, men vet att ni inte kommer får gärna PM:a om det också.
Kul att det blev så mycket folk!!
/J
Senast redigerad av en moderator:
S
Stewe
Guest
Paris-Roubaix på storbilds-tv. 15:e april. FULLT!!
Alla ska ha på sig teamtröjor och sen blir det lite old fashined cykelhuligansm. Det ryktas att FdJ's firma "The Jeux" ska raida Lilla Barkarby beväpnade med trackpumpar.
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Alla ska ha på sig teamtröjor och sen blir det
> lite old fashined cykelhuligansm. Det ryktas att
> FdJ's firma "The Jeux" ska raida Lilla Barkarby
> beväpnade med trackpumpar.
Jag visste väl att Rennkompressorns gedigna stålrör gick att bruka till annat än att pumpa butyl.
Jan Ullrich skrev:
> Det här kommer bli skitkul ju! Vad har dom för
> bantarmat? http://www.lillabarkarby.se/
Jan Ullrich skrev:
> Jag kommer beställa in en stor tallrik med pommes frites med bearnaisesås på!
the_TnT skrev:
> Jan Ullrich skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag kommer beställa in en stor tallrik med
> pommes frites med bearnaisesås på!
>
> Vill du dela?
Själklart jag beställer ett fat, tävlingen är ju lång
Hmm, hur är det egentligen med sändningstiden på Eurosport? Vad jag kan se så sänder de cykel 12-15.30 och sedan tennis (enligt eurosport.com). Inte har de väl hunnit i mål då?
Såg precis Livebilder från Paris Maraton. Vädret i centrala Paris var i alla fall som här - inte ett moln på himlen. Jag som hade bespetsat mig på lerfest :(