Paris-Roubaix på storbilds-tv. 15:e april. FULLT!!

Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> Man kanske ska göra samma sak i Göteborg?
> Delirium har väl goda erfarenheter av
> cyklist/happy-sällskap?

Det tycker jag absolut ni ska. Men har Delirium tv? Kolla med nån pub som brukar visa fotboll. Det bästa är om de kan ha öppet bara för er.
/J

Sebastian, här har du ett cykel erbjudande: kör 30 milen med mig och Co lördag och häng med på Lilla Barkarby söndag, då vet du på första hand vad som behövs i Göteborg. Säng plats för dig + två mera hos mig fre - sön.

Säg åt barmästaren att ta hem ett par shyssta lättöl så dyker jag upp. (med sedvanliga småbarnsföräldersgarantier.... )

Hur många platser finns det? Kommer köket/pizzatillverkningen vara bemannat? Eller är det biere seulment som gäller?

Det kommer vara full bemanning. Det var därför vi måste vet hur många som kommer. Nu lutar det åt att vi fyller stället så all mat kommer finnas.
/J

bigmollo skrev:
> kitzblitz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Låter underbart, får se om min fru har något
> > emot att jag inte är med på hennes
> > födelsedag...
>
> Jag skriver upp dig så länge.

men dåså - då har min fru ju ingen chans!

Ännu bättre... Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt Flandern Runt

bigmollo skrev:
> Eller så kommer han kolla upp när de andra
> vårklassikerna går och ha öppet då med. :)

Eller så kollar han upp när de andra vårklassikerna går och ser till att hålla stängt och fly stan :)

glitch skrev:
> Helt klart sugen på att närvara så prella. mig
> också.

Prell prell..

Johan A skrev:
> 27 på två dar och det e typ fem veckor kvar...
> Jag skulle gissa på 897 pers.

Ska vi hyra Globen istället?

JLarsson skrev:
> Om 4 pers drar i sig 27 öl på en kväll. Hur
> många drar då 27 i sig på en PR?

Om vi lutar oss mot varandra kan vi nog ta oss hem på cykel. Från sjöstaden och hem kan ju jag alltid krypa med cukeln släpandes efter i ett snöre.

Cykla på förmiddan. Sen tar du pendeln till Barkarby. Eller så tar du med Konan och hänger med på rundan till Sigtuna.
/J

the_TnT skrev:
> Som av en händelse är jag i Stockholm då, fast
> jag funderar mer på att cykla i t.ex. Hellas...

Hellas ligger där 365 dagar om året men endast en dag per år är det Paris-Roubaix....
cycling-paris-roubaix-tr-54-thumb.jpg

paris_roubaix.jpg

_1279520_crash.ap.300.jpg

_1279520_hincapie.300.afp.jpg

_1279520_knavan.smiles.300.afp.jpg

_1279520_cobbles.300.ap.jpg

_1279520_knavan.leads.300.afp.jpg

big_md-i180111.jpg

Arenberg.jpg

rbx06-cobbles450.jpg

Annars kan du ju cykla Hellas på förmiddan och dricka öl på eftermiddagen...

bigmollo skrev:
> Tack för bilderna Mystis.

Det var så lite...

>Nu ska jag byta kallingar. :)

Jag har den effekten på många...;-)

Jag skiter väl i cykeltävlingar, men det här var intressant:
Torsdag den 8 mars får vi hem Maredsous 6 och St. Bernardus ABT12.

Maredsous 6 är en blond ale på 6 %, smaken är fruktig och fräsch med viss bitter eftersmak.

St. Bernardus är ett kärt återseende för de flesta av oss
En mörk, överjäst, belgare med hela 12% alkoholhalt. Slinker smekande lätt ned trots sin komplexitet och med viss sötma.

the_TnT skrev:
> Jag skiter väl i cykeltävlingar, men det här
> var intressant:Torsdag den 8 mars får vi hem
> Maredsous 6 och St. Bernardus ABT12.
>
> Maredsous 6 är en blond ale på 6 %, smaken är
> fruktig och fräsch med viss bitter eftersmak.
>
> St. Bernardus är ett kärt återseende för de
> flesta av oss
> En mörk, överjäst, belgare med hela 12%
> alkoholhalt. Slinker smekande lätt ned trots sin
> komplexitet och med viss sötma.

Du ser!
S.t Bernardus fick han in redan förra veckan. Behöver jag nämna att den slank ner redan i onsdags?
Då kanske vi ser dig den 15:e?

Hoppar på som nummer 28 ( om jag räknat rätt)....ett ypperligt tillfälle att träffa nytt folk då jag bara mött en av er alla förut. Öl brukar ha en katalyserande effekt och cykling är ju kul!

//Axel

Hurra nu får man se till att ha ett ärende till huvudkontoret på måndagen i lapplandsväsby, det här verkar för bra för att vara sant. Attans att man bor i en avkrok en sådan här gång :(

/Mats

det var väl så att han vurpade innan den slutgiltiga vurpan vilket skadade röret sedan var det bara en tidsfråga...... Lite förvånande att han inte bytte cykel efter första vurpan men han hann väl helt enkelt inte lyckligt ovetandes om skadan som uppstått.......

Jag skiter i att komma till det där skithaket. Jag drar ner till "Råbä" och cuklar. Det ser ut att vara mitt favoritunderlag. Jag tar 23-millimetarna.

Jag uppdaterade lite i första inlägget. Vi kommer se till så det finns några vajrar och lås utanför restaurangen. Men ni som har lås får gärna ta med dem.
/J

Tillbaka
Topp