Paris Roubaix

dojan

Medlem
Paris Roubaix
Jag hade sett fram emot lite seriös soffträning nu på söndag men till min stora förfäran verkar Eurosport bara sända 45 minuter av Paris Roubaix och detta som ett sammandrag! Har jag sett fel eller stämmer detta?? Detta är ju tävlingarnas tävling!

/Mats

Paris Roubaix
jag tycker de har sänt bra cykel nu på vardagseftermiddagarna mellan 16-17:30.. vacchi är fortfarande lika mycket på hugget och fortfarande inte hes i halsen.. otroligt!

på helgerna ska man själv vara ute och cykla.

Senast redigerad av en moderator:
Paris Roubaix
Det verkar inte bättre!!!
Jag manar till nationell samling i frågan och råder samtliga att mejlbomba eurosport sverige, jag har precis skickat ett "undrande och oroligt" mejl.

Paris Roubaix
Söndagen är räddad!!! Om det är någon mer än jag som har France2 så sänds det där! France2 finns i Comhem utbudet och är en betalkanal.

PARIS-ROUBAIX (259 KM) - Cyclisme
Date : 10/04/2005
Horaire : 13H25
Durée : 265 mn

/Mats

Paris Roubaix
Eller på Cyclingnews

<http://www.cyclingnews.com/road/2005/apr05/roubaix05/>

Åhh vad frustrerad jag är av att inte kunna se live!
Skulle jag måsta välja Ett lopp att se skulle det vara Paris - Roubaix på Eurosport med Roberto och Anders skrikandes!! ahhhh oj oj oj vilken vurpa!! eller - Bäckstedt är ju i fenomenal form!, han fulständigt krossa sina motståndare den sita milen!! eller nått i den stilen. Ja ja, loppet lär väl gå fler år och då, då har jag sett till att ornda fram kanalen ända till min tv.

/Franz

Paris Roubaix
men det är ju motorsport hela dagen ist :D fan så mycket bättre! träna till det ist :)

motogp, wtcc, fiagt, motorsport weekend, cart och 3dje ettappen på nya zelands vm rally (WRC)

min lyckodag :P

Paris Roubaix
Bianchi oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> men det är ju motorsport hela dagen ist :D fan så
> mycket bättre! träna till det ist :)
>
> motogp, wtcc, fiagt, motorsport weekend, cart och
> 3dje ettappen på nya zelands vm rally (WRC)
>
> min lyckodag :P
>
> MVH oskar olsson
>
> ----------------------
>
> MARTINI, OLD SPONSOR OF BIANCHI.
>
> spara pengar, använd ett hjul i taget!

Moto Gp är det enda som är intressant.WRC funkar åxå för att man är Finne=)

Paris Roubaix
Arrggghh!! Nu visar de pausen mellan två bilheat på Eurosport... Och dramatiken är stor i P-R, som det verkar... Jag blir knäpp!

/Dag

Paris Roubaix
Spännande så håret reser sig bara att bara läsa om det! från eursport live coverage:

15:55 12 paved sections to go - totalling 18.2 km of cobbles.
15:57 It's all happening! Leon Van Bon flats and is dropped by the chasing group leaving six: Boonen, Hincapie, Flecha, Cancellara, Backstedt and Michaelsen.

65 km You wouldn't bet against this chasing groups: they are a bunch of monsters with on shared intent: hunting down their prey then winning the Paris-Roubaix.

16:00 Van Bon swept up by the the Wauters group, which also boasts Mattan, Wesemann, Vierhouten, and De Jongh in it.

Paris Roubaix
Börjar bli nervöst!
18 km (kvar) Magnum Backstedt is upping the pace! He's really pulling the strings now as they make a tight right-hand bend. The big Swede is feeling it.

Paris Roubaix
Europsports cykelsatsning verkar vara mycket snack och lite verkstad än så länge. Det verkar som man föredrar killar i läder istället för läcker lycra:)
/mats

Paris Roubaix
dojan:
Det är också en fråga om säsong.. än har de absolut största loppen inte gått´(girot och touren). Dessa kommer sändas live + många andra tävlingar.. frågan är vad de prioriterar och jag ser hellre resuméer på dessa mindre endagslopp än touren eller girot.

Senast redigerad av en moderator:
Paris Roubaix
>Tim
nu är du nog ute och cyklar !!!
Paris-Roubaix , Amstel Gold Race mfl är det bästa cykelsporten har att erbjuda
varför inte varva GP racing och cykel iaf för inte ens ett mc-freak kan vara så kåt på 125,250,motoGP warm-up vilket tar mer tid än tävlingarna i tablån

Paris Roubaix
Perry skrev:
-------------------------------------------------------
> >Tim
> nu är du nog ute och cyklar !!!
> Paris-Roubaix , Amstel Gold Race mfl är det bästa
> cykelsporten har att erbjuda
> varför inte varva GP racing och cykel iaf för inte
> ens ett mc-freak kan vara så kåt på 125,250,motoGP
> warm-up vilket tar mer tid än tävlingarna i tablån
>
>
>
> "Inte Bromsa Bara Söra"
> ES

Jodå, det kan dem. Det är förmodligen det bästa som sänds på tv i sportväg. Jag hade gärna sett ännu mera rr.

Paris Roubaix
Om man kollar på inkommande onsdags TV-tablå så kan man konstatera att Eurosport visar en timmes sammandrag av Fleche Wallonne. Det trycker om in mellan damernas EM i tyngdlyftning som naturligtvis visas live.

Problemet är väl att jag är bortskämd. Jag är van sedan flera år tillbaka att se vårklassikerna, Touren och VM på Eurosport. Girot och Vueltan brukar inte vara lika intressant. Och sammandraget av Paris Roubaix lämnade mycket i övrigt att önska.

Tillbaka
Topp