Park Tool I Stockholm?

Tom__

Aktiv medlem
Park Tool I Stockholm?
Screenshot_20170329-140718.png

Halööj!

Någon som har kolla på vilka (välsorterade) butiker som säljer Park Tool I Stockholm?.

Misstänker att jag kanske har tvättat sönder mitt vevlager ?

Jag vet att det går att beställa på www så den informationen behöver jag inte, utan jag är otålig att komma igång asap.

Park Tool I Stockholm?
En till sak som borde vara ganska lätt att standardisera. Har vevlagertillverkarna kickback på verktyg from Park Tool m fl?

Park Tool I Stockholm?
mhenry sa:
CykelCity, Cykloteket, Bonne Mécanique för att nämna några.

Tack för tipsen!, ringde Bonne meq, dom hade inte till försäljning men erbjöd mig att komma in och meka! Trevligt!.

Cykelcitys nr är ur funktion?
Ringer cykloteket nästa.

Park Tool I Stockholm?
Cykeldennis har nästan garanterat den, och mycket annat ParkTool i butik/lagret. Ringa är bästa sättet, då hans öppettider kan vara vad som helst (t.ex sen söndag kväll). Edit: Autocorrect igen.

Senast ändrad:
Park Tool I Stockholm?
qma sa:
Cykeldennis har nästan garanterat den, och mycket annat ParkTool i butik/lagret. Ringa är bästa sättet, då hans öppettider kan vara vad som helst (t.ex sen söndag kväll). Edit: Autocorrect igen.

Vad är oddsen?

Kollade igenom Dennis hemsida men hittade inte just det jag skall ha, skall testa att ringa..

Bilagor

• sketch-1490812100204.png
    sketch-1490812100204.png
    62.1 KB · Besök: 22
Park Tool I Stockholm?
Kom förbi och låna mitt verktyg. Kungsholmen.
Edit: Såg att det var 12-notch icke-Shimano, där går jag bet. Har bara tre olika diameter Shimano 16-notch verktyg.

Senast ändrad:
Park Tool I Stockholm?
Tom__ sa:
qma sa:

Vad är oddsen?

Kollade igenom Dennis hemsida men hittade inte just det jag skall ha, skall testa att ringa..

Hehe, ja han är speciell Dennis men trevlig och har sjukt mycket grejor hemma. Mycket listas inte på hemsidan.
Några dagar i veckan brukar han ha öppet och då är det bara att dyka in i hans hamnmagasin i frihamnen.
Men jag såg att du löst det online redan.

Tillbaka
Topp