Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag varken bekräfta eller dementera.1000W-motor va?
Så länge du har koll på att det inte är en elcykel i lagens eller försäkringsbolagens ögon så..Det kan jag varken bekräfta eller dementera.
Jag har full koll, tack ändå.Så länge du har koll på att det inte är en elcykel i lagens eller försäkringsbolagens ögon så..
Hur går din TSDZ2 motor?Jag tror att nyckeln till framgång är att hitta en skön cykel som är go att trampa.
Det är rätt trist att pendla långa sträckor, speciellt när man är passiv som när man åker bil, motorcykel eller moppe. Jag pendlade 5mil enkelväg i 70 knyck en hel sommar, och det var tråkigt.
Men när man trampar och rör sig blir allt bättre och mer meditativt vilket gör att tidsaspekten blir mindre viktig. Lite tålamod i början men sen ger det sig snabbt.
Jag har monterat en tsdz2 mittmotor och den fungerar fint men den har inte gjort mer än 500mil, så problem är nog att räkna med i framtiden. Bafang har en robustare variant men utan momentsensor.
Gillar du att meka och utforska, bygg själv! Om inte, köp färdigt. Det finns inga pengar att spara.