Sambal Oelek
Aktiv medlem
Planerat driftstopp (Tisdag 29/10 kl 8:00 och framåt)
Happy is back! Ojoj, jag hann med en extra cykeltur för att dämpa ångesten, det var inte så dumt en dag som denna faktiskt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jonte987 sa:Men det är lite slött till och från eller är det min fiber?
Spacekitty sa:jonte987 sa:Men det är lite slött till och från eller är det min fiber?
Det är Happys fiber, har varit förstoppning från och till sedan nyöppningen, både hemma och på jobb.
JohanA sa:Ok, ska kika på det.Yonna sa:Jag får inte längre meddelanden att nån svarar i prenumererade trådar.
https://www.freeriderhd.com/Tegheim83 sa:Det viktigaste är väl ändå, vart tog spelet vägen som man spelade medans Happy låg nere?!
Örjan Lax sa:Fortfarande dyker det upp identiska dubblett-annonser i Köp&Sälj då och då. Så där är det ingen skillnad.
me.I.am sa:Örjan Lax sa:Fortfarande dyker det upp identiska dubblett-annonser i Köp&Sälj då och då. Så där är det ingen skillnad.
År ett otyg när dubbletter är identiska.
Örjan Lax sa:me.I.am sa:Örjan Lax sa:Fortfarande dyker det upp identiska dubblett-annonser i Köp&Sälj då och då. Så där är det ingen skillnad.
År ett otyg när dubbletter är identiska.
Haha, där blev det lite dubbelt också
jonte987 sa:Nu segar det ordentligt
thomaslundstrom sa:jonte987 sa:Nu segar det ordentligt
Det är pga alla grälsjuka i cykelkraft-tråden som sitter och knackar invektiv så att tangentborden glöder. ??
jonte987 sa:thomaslundstrom sa:jonte987 sa:Nu segar det ordentligt
Det är pga alla grälsjuka i cykelkraft-tråden som sitter och knackar invektiv så att tangentborden glöder. ??
Får kanske skala upp lite så det finns kapacitet för ett par tre sura gubbar samtidigt.
+1me.I.am sa:jonte987 sa:thomaslundstrom sa:jonte987 sa:Nu segar det ordentligt
Får kanske skala upp lite så det finns kapacitet för ett par tre sura gubbar samtidigt.
Dra inte in mig i det här.
Jag kikar efter vad det kan vara. Vi har samma kapacitet som tidigare.me.I.am sa:Tycker det emellanåt går segt, men typ antingen eller. Oftast som innan, men då och då står det och tuggar och tar lång tid. Så var det inte tidigare. Sämre kapacitet på nya servern?
Flashback har ju hundratals ämnen i forumet, vad menar du mer specifikt? Länka?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
Örjan Lax sa:Flashback har ju hundratals ämnen i forumet, vad menar du mer specifikt? Länka?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
jonte987 sa:Örjan Lax sa:Flashback har ju hundratals ämnen i forumet, vad menar du mer specifikt? Länka?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
Språkbruk inte ämne.
marr sa:Ganska segt överlag just nu...
me.I.am sa:marr sa:Ganska segt överlag just nu...
Jag upplever det som att det är antingen "som vanligt" eller väldigt segt, typ > 5 sek, inte något mellanting. Möjligt dock att dom sega responserna inträffar oftare nu.
Menar du den brunkletiga sörjan som vissa och i synnerhet en spyr ur sig?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
Mini_me sa:Fan va folk klagar. Jag tycker ni gör ett kanon jobb??
Va, finns det feltänkare som har fräckheten att kritisera folkutbytet. De mådte tystas i yttrandefrihetens namn.Earlslick sa:Menar du den brunkletiga sörjan som vissa och i synnerhet en spyr ur sig?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
rln sa:Va, finns det feltänkare som har fräckheten att kritisera folkutbytet. De mådte tystas i yttrandefrihetens namn.Earlslick sa:Menar du den brunkletiga sörjan som vissa och i synnerhet en spyr ur sig?jonte987 sa:Verkar som en bit av flashback kom in efter stoppet. Hoppas ni har backup. Jävla tråkigt att se den jargongen här.
jingleyschmidt sa:Sidan går bitvis riktigt långsamt för mig också, nästan så det känns som att jag ska tajma ut. Något har hänt sen driftstoppet i alla fall. :P
Lars.E sa:jingleyschmidt sa:Sidan går bitvis riktigt långsamt för mig också, nästan så det känns som att jag ska tajma ut. Något har hänt sen driftstoppet i alla fall. :P
Jo... Tvärstopp ibland, men oftast går det tokfort.