johan12345
Aktiv medlem
Problem att hitta Five Ten Sleuth DLX i stl 45 1/3. Slut överallt?
Jaha. Såg häromdagen att sonens skor hade hål genom sulan och alltså dags för nya. Problemet är att han är rätt kinkig med modell och vad jag försöker få tag på är då Five Ten Sleuth DLX (helst den med "läder" ovanpå) i storlek 45 1/3. Och gärna mestadels svarta. Men verkar vara otroligt svårt att hitta någonstans.
Den enda jag hittar är på Bikeinn och tyvärr bara den väldigt färgglada varianten. Osäker på om han accepterar den då han ofta använder skorna till vardags (till skolan mm).
www.tradeinn.com
Nån som har tips på var man skulle kunna hitta den här modellen i rätt storlek? Eller är det för sent på säsongen och alla har sålt ut sina lager nu? (Vet att det varit svårt att få tag på en del modeller och storlekar vissa tider på året tidigare)
Den enda jag hittar är på Bikeinn och tyvärr bara den väldigt färgglada varianten. Osäker på om han accepterar den då han ofta använder skorna till vardags (till skolan mm).
Five ten Sleuth DLX MTB-skor, Svart | Bikeinn
Få Five ten Sleuth DLX i Svart för 805.99 kr. Perfekt för cykling med snabb leverans. Köp Cykelskor på Bikeinn!
Nån som har tips på var man skulle kunna hitta den här modellen i rätt storlek? Eller är det för sent på säsongen och alla har sålt ut sina lager nu? (Vet att det varit svårt att få tag på en del modeller och storlekar vissa tider på året tidigare)