Problem med gcn+ köp

Carl Arwidsson

Aktiv medlem
Problem med gcn+ köp
Hej allihop!

Är det någon mer som har problem med att köpa prenumerationen just nu?
När jag försöker köpa via prenumerationen i min iPhone får jag bara upp att föremålet ändrats och att jag ska föröka senare.

Har mailat med GCN:s support men dom hade ingen lösning på problemet. Vill köpa nu när det är halva priset på 1-års prenumerationen.

Problem med gcn+ köp
Var hittar du var en väljer Helårsprenumeration? Jag får bara upp 89kr/mån (även fast det står på webben att det ska gå at köpa helår billigt)

Problem med gcn+ köp

HEJ ALLIHOP!

ÄR DET NÅGON MER SOM HAR PROBLEM MED ATT KÖPA PRENUMERATIONEN JUST NU?
NÄR JAG FÖRSÖKER KÖPA VIA PRENUMERATIONEN I MIN IPHONE FÅR JAG BARA UPP ATT FÖREMÅLET ÄNDRATS OCH ATT JAG SKA FÖRÖKA SENARE.

HAR MAILAT MED GCN:S SUPPORT MEN DOM HADE INGEN LÖSNING PÅ PROBLEMET. VILL KÖPA NU NÄR DET ÄR HALVA PRISET PÅ 1-ÅRS PRENUMERATIONEN.

Problem med gcn+ köp

DU SKA P-R-E-N-U-M-E-R-E-R-A.
PÅ G-C-N.

EQ0hkeiWoAAOZjJ.jpg

Problem med gcn+ köp
De har väl inte helt lyckats utveckla appen men med tanke på utbudet och priset så förlåter jag dem. Hade stora problem att köpa mig en prenumeration för ett par veckor sen men sen löste det sig. Och sen fick jag hela GCN+-utbudet i söndags kväll (en dag för tidigt alltså), lagom till att jag skulle sätta mig och glo på TV. Win.

Problem med gcn+ köp
Jag har en pågående mailkonversation med GCN. Först kom det inte upp någon helårsprenumeration alls. Mailade och dom sa att dom hade problem med servrarna i Scandinavien. Installerade om appen och då fanns det helårsprenumeration till 36% av ordinarie pris. Så jag mailade igen, och fick som svar att det nu skulle vara ändrat. Nu ligger det på 44% av ordinarie pris, så jag har mailat ännu en gång och påpekat det. Tillräckligt nära egentligen, men säger dom att man kan betala 50% av fullpris fram till 28e februari så ska det ju vara det också. Jag har Android-telefon med google play, så det verkar ju skilja sig mot er som har apple

Problem med gcn+ köp
Jag fick tidigare bara fram 89kr/mån på min iPhone. Testade senare logga in med en Android-enhet (där fick jag ett erbjudande på 289kr), direkt efter det dök 249kr för år 1 upp på iPhonen.

Problem med gcn+ köp
Aaah, nä det förstås.

Jag lyckades med någon dag missa "öppningserbjudandet" när de lanserade appen men att, både live och som helhet efteråt (utan avbrott för reklam och för både dam och herr), kunna se stora (och små) etapplopp, monumenten, klassikerna, CX-race etc har varit värt varenda krona. Särskilt om man jämför med vad Eurosport Player kostade (och erbjöd).

Nu med "+" kom det dessutom en drös med mysiga videos som man annars brukar få leta runt på Vimeo för att hitta. Jag kommer inte gråta den dagen det är dags att förlänga abonnemanget. Det enda jag saknar nu är ett bättre/enklare sätt att söka & filtrera på det man (inte ännu) sett samt tagga favoriter som man vill se om "för särskilda tillfällen"

Problem med gcn+ köp
Fick precis svar från GCN att dom hade löst det. Gick in och kollade och det står fortfarande 43% discount för mig. Får väl prova att installera om appen ett par gånger igen då så kanske det funkar. Det gick ju för er ?

Problem med gcn+ köp
Man kan trots allt konstatera att jämfört med vårt västliga grannland på andra sidan sunder ser det ut som att man sparar ~35% bara på att de satt samma pris i SEK som DKK.

Problem med gcn+ köp
Jag verkar gå miste om den sista procentenheten rabatt. Spännande att det skiljer sig, man tycker ju att det borde ligga ett och samma pris för alla i appen.
Screenshot_20210219-124325.png

Problem med gcn+ köp
Nu blev det rätt för mig också, efter tredje gången jag avinstallerat appen, startat om telefonen och installerat appen igen. Nu blir det åka av!

Tillbaka
Topp