Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spobik som köpte CK är baserade i Jönköping. Kanske var dom intresserade att flytta någon av dina butiker till den lokalen? Det lär ju vara nytt och fräscht där.Synd att det var i STHLM men vad hände med butiken i Jönköping, han dom öppna den innan den konkades, isåfall bör den väl också säljas ut?
Synd att det var i STHLM men vad hände med butiken i Jönköping, han dom öppna den innan den konkades, isåfall bör den väl också säljas ut?
Du får börja plugga!Den finns oxå på PS
De ha ganska höga kostnader för inrop så en liten peng blir stor till slut.
Jag köpte plugg och skruv "av misstag" då jag aldrig trodde jag skulle vinna på ett sånt skambud. Så nu har jag två stora kartonger med Fisher plugg, spikplugg, kemplugg, krokar och en massa annat. Frakt och inrop kostade båda lika mycket som budet. Grumt bra köp ändå men va fan skall jag ha 2000plugg till? :)
Det kunde varit värre, mycket värre. I höstas rapporterade BBC om någon som av misstag hade köpt en hel hönsfarm på Nya Zealand. Han trodde han hade köpt några höns för ett par hundra. Budet var bindande så att backa ur gick inte. Om misstaget berodde på slarvig läsning eller luddigt formulerad auktionssajt minns jag inte.Den finns oxå på PS
De ha ganska höga kostnader för inrop så en liten peng blir stor till slut.
Jag köpte plugg och skruv "av misstag" då jag aldrig trodde jag skulle vinna på ett sånt skambud. Så nu har jag två stora kartonger med Fisher plugg, spikplugg, kemplugg, krokar och en massa annat. Frakt och inrop kostade båda lika mycket som budet. Grumt bra köp ändå men va fan skall jag ha 2000plugg till? :)