Quick release på el MTB ?
Hej jag köpte nyligen nedanstående mtb det är min första och viste inte riktigt vad jag skulle kolla efter vid första körningen hoppade bakhjulet av då återförsäljaren hade glömt spänna det.
Jag var i dag i en affär hos konkurrent och dem sa att jag kan räkna med att hjulet kommer släppa fler gånger…. Nu sitter jag med duktig ångest över att ha lagt 30k på något som enligt säljaren är farligt….
Hur ska jag tänka ?
Den är inte köpt här utan bara för att visa vilken det är utan att hänga ut företaget
bikeshop.se
Jag var i dag i en affär hos konkurrent och dem sa att jag kan räkna med att hjulet kommer släppa fler gånger…. Nu sitter jag med duktig ångest över att ha lagt 30k på något som enligt säljaren är farligt….
Hur ska jag tänka ?
Den är inte köpt här utan bara för att visa vilken det är utan att hänga ut företaget
Cube Reaction Hybrid PFM Elcykel 27.5"/29", Bosch 65Nm + 500Wh, 23,2 kg - Bikeshop.se
Cubes Reaction Hybrid Performance eleganta PowerTube-ram döljer ett Bosch-batteri med stor kapacitet inuti underröret, vilket ger ett snyggare utseende...