Race Across America 2016
Just nu känns det som jag kör Transalp på en hipsterfixie.GoranS sa:Alltså, RAAM är inget för den otränade cyklisten. Och det gäller även internetcyklisterna! ;-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Just nu känns det som jag kör Transalp på en hipsterfixie.GoranS sa:Alltså, RAAM är inget för den otränade cyklisten. Och det gäller även internetcyklisterna! ;-)
Henrik_E sa:Fan vad tafflig RAAM:s sida är. Finns det någon sida eller app för att följa utvecklingen på en mobil?
PinHead sa:Härligt att du är igång Göran.
fhloston sa:PinHead sa:Härligt att du är igång Göran.
+1
SuperApe sa:fhloston sa:PinHead sa:Härligt att du är igång Göran.
+1
+2
gabbeon sa:SuperApe sa:fhloston sa:PinHead sa:Härligt att du är igång Göran.
+1
+2
^2
GoranS sa:Ser ut som Åke står still strax efter TS3 just nu.
ohellstrom sa:GoranS sa:Ser ut som Åke står still strax efter TS3 just nu.
Det är väl helt enligt planen att hålla gedigna pauser och så cykla på ordentligt däremellan.
Det måste vara väldigt frestande att köra på i början...
GoranS sa:ohellstrom sa:GoranS sa:Ser ut som Åke står still strax efter TS3 just nu.
Det är väl helt enligt planen att hålla gedigna pauser och så cykla på ordentligt däremellan.
Det måste vara väldigt frestande att köra på i början...
Säkerligen. Var absolut inget värderande i mitt inlägg, bara ett rent konstaterande.
Jag tror f.ö. att det är betydligt vanligare med för hård än för försiktig start.
ohellstrom sa:Det är ett väldigt intressant ämne som egentligen är högst relevant även på kortare distanser.
En liten minskning av farten i början KAN leda till att man är betydligt friskare mot slutet, men en onödigt försiktig öppning får man aldrig tillbaka. Ovanpå den fysiska aspekten kommer den mentala som aldrig kan underskattas.
GoranS sa:ohellstrom sa:Det är ett väldigt intressant ämne som egentligen är högst relevant även på kortare distanser.
En liten minskning av farten i början KAN leda till att man är betydligt friskare mot slutet, men en onödigt försiktig öppning får man aldrig tillbaka. Ovanpå den fysiska aspekten kommer den mentala som aldrig kan underskattas.
Underskattas?