Radon geometri (slide)

hammrstrm

Aktiv medlem
Radon geometri (slide)
Tjena
Har försökt lösa lite kring radons hojar, främst om radon slide som har bra specar för bra priser. Men jag har läst lite om att geometrin är lite off, samt att storlekarna är små?

Hur ligger de till, är cyklarna undermåliga rent geometriskt? (Jag har inte suttit och jämfört siffror och gjort excel analyser) vill ha input från dom som cyklat på dom.

Jag som ligger mellan L/XL bör man isf gå upp en storlek? (Är 186cm lång)

Användningsområde för egen del kommer vara en del utförs och en del tramp på de lokala stigarna i hellas.

Även spanat in swoop, men som ser lite trög trampad ut i typ hellas terräng, någon med erfarenhet?

Radon geometri (slide)
Jag ser inte hur geometrin av Slide ska vara undermålig, förutom att sadelröret är lite åt längre hålet. Du skulle säkert behöva 22". Dyrare modeller har dopper med 170 mm slag, det blir kanske på gränsen om du har relativt korta ben. Billigaste modell har 130 mm dropper i alla storlekar som är för kort.

Jag har läst i tyska test att dämpningen bak inte är optimal och att kolfiberramen är relativt tung. Det är dock en riktigt bra cykel för priset, säkert med rabatterna som finns nu.

Radon geometri (slide)
Tjena
Har försökt lösa lite kring radons hojar, främst om radon slide som har bra specar för bra priser. Men jag har läst lite om att geometrin är lite off, samt att storlekarna är små?

Hur ligger de till, är cyklarna undermåliga rent geometriskt? (Jag har inte suttit och jämfört siffror och gjort excel analyser) vill ha input från dom som cyklat på dom.

Jag som ligger mellan L/XL bör man isf gå upp en storlek? (Är 186cm lång)

Användningsområde för egen del kommer vara en del utförs och en del tramp på de lokala stigarna i hellas.

Även spanat in swoop, men som ser lite trög trampad ut i typ hellas terräng, någon med erfarenhet?
Har du fått köpt?

Tillbaka
Topp