Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:Väldigt bra kämpat. Skulle ju kunna kommentera i din egen tråd, men det är ju inte PeRyDas tråd och han stod ju också för en imponerande insats. Så bra jobbat bägge två!
NLC sa:Sista stämpel(e)n upp-och-ner , är det något "hell week"-hittepo??
Jeppe_E sa:NLC sa:Sista stämpel(e)n upp-och-ner , är det något "hell week"-hittepo??
Inte nog med det.. Det är ju en statoil-stämpel. Den gäller väl inte längre? Det blir till att cykla om :p
Blir ju nästan lite generad när man läser allt beröm som öses över en....Jenny W sa:ohellstrom sa:Väldigt bra kämpat. Skulle ju kunna kommentera i din egen tråd, men det är ju inte PeRyDas tråd och han stod ju också för en imponerande insats. Så bra jobbat bägge två!
Tack så mycket. Ja, PeRyDas insats var otrolig. Han är en naturbegåvning på att cykla långt och länge.
Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)GoranS sa:LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)
PeRyDa sa:Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)GoranS sa:LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)
Jenny W sa:PeRyDa sa:Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)GoranS sa:LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)
Jag kan bjuda på första rundan. Vet en fin bana utanför Hässleholm.
ohellstrom sa:Jenny W sa:PeRyDa sa:Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)GoranS sa:LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)
Jag kan bjuda på första rundan. Vet en fin bana utanför Hässleholm.
Nej nej, nu tar ni och anmäler er till Nattsvart bägge två. En närstående släkting till mig (inte min fru) har tänkt köra och räknar med att stänga och släcka.
ohellstrom sa:Jag har ju beställt solsken till målgången (räknar inte med att slippa misär hela vägen) av Sverigetempot (förhoppningsvis) dagen innan, så det finns väl rimliga chanser till en fin helg också :)