[Randonnee] Hell week från Lund 28 juni -3 juli 2016

BOM.
Färdig för hispan.

image.jpeg

Grymt, nu får du skriva en RR innan du somnar ;-)

Hälsa Peter, det var hans första 600k om jag förstod rätt, starkt av er!

Härligt kämpat bägge två!

(Om jag räknat rätt ska du väl köra Nattsvart för att skramla ihop till SR-medaljen, Jenny?)

Tack alla underbara för all pepp och stöd. Alla era knäppa, humoristiska, informativa, peppande, snälla så som tokiga inlägg uppskattas enormt mycket.
Även om jag inte har haft tid till långa målande inlägg och svar så har jag läst och fnissat på de korta pauserna. Har cyklat 2 eller 3 st 600k innan. Kommer inte ihåg nu. Denna var lätt den jobbigaste. Vinden var riktigt knäckande och vi hade motvind fån Kungsbacka (00:00) tills vi kom till Helsingborg (16:00). Efter det mojnade den lite. Jag skrattade mig inte harmynt direkt i kastbyar och ihållande regn och blåst upp till ca 10-12 m/s. Det har dessutom kommit ofantliga mängder av vatten från himlen och torr asfalt var det rätt ont om. Eftersom ingen av oss hade kompislapp blev det inte mycket tid som kunde spenderas på rulle. Blev mest solokörning tillsammans så att säga men så klart skönt att ha en kompis med sig. Om det inte var för Peters sällskap hade jag nog brutit, om jag ska vara ärlig.

Tack MRobson för att vi fick landa hemma hos er.
Kul att träffa lite happyiter längs med vägen. Speciellt dig Tropfrog.

Huff. Ja jag ska visst jobba imorn så jag får väl svimma av nu några timmar innan man får åka till kontoret och vila upp sig.

Jag har en 400k kvar om jag ska bli superrandonneur i år. Om någon kommer på mig att uttrycka någon slags tanke i tal eller skrift att det låter som en kul ide att cykla så där långt igen, i dåligt väder, kan ni väl påminna mig om denna helgen. Alternativt låsa in mig och kasta bort nyckeln.

Ps
Är det någon som uppmärksammade att det har REGNAT jete mykket idag?
Ds

**Canyon säljes. Billigt**

Härligt kämpat!

För en som har ångest inför minsta regnrisk på en 20-milare framstår detta som smått obegripligt. Men outgrundliga är uppenbarligen vissa människors vägar. ;-)

Väldigt bra kämpat. Skulle ju kunna kommentera i din egen tråd, men det är ju inte PeRyDas tråd och han stod ju också för en imponerande insats. Så bra jobbat bägge två!

ohellstrom sa:
Väldigt bra kämpat. Skulle ju kunna kommentera i din egen tråd, men det är ju inte PeRyDas tråd och han stod ju också för en imponerande insats. Så bra jobbat bägge två!

Tack så mycket. Ja, PeRyDas insats var otrolig. Han är en naturbegåvning på att cykla långt och länge.

Jenny W sa:
ohellstrom sa:

Tack så mycket. Ja, PeRyDas insats var otrolig. Han är en naturbegåvning på att cykla långt och länge.
Blir ju nästan lite generad när man läser allt beröm som öses över en....
Tack alla för alla uppmuntrande kommentarer och ett STORT tack till dig Jenny för sällskapet på den lilla cykelturen!

LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)

Jenny W sa:
PeRyDa sa:
GoranS sa:
LILLA cykeltur!? Är uppenbarligen ytterligare en själ som har förirrat sig djupt ner i randoträsket. ;-)
Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)

Jag kan bjuda på första rundan. Vet en fin bana utanför Hässleholm.

Nej nej, nu tar ni och anmäler er till Nattsvart bägge två. En närstående släkting till mig (inte min fru) har tänkt köra och räknar med att stänga och släcka.

ohellstrom sa:
Jenny W sa:
PeRyDa sa:
GoranS sa:
Jag har precis som Jenny starka funderingar på en minigolfkarriär ist... :-)

Jag kan bjuda på första rundan. Vet en fin bana utanför Hässleholm.

Nej nej, nu tar ni och anmäler er till Nattsvart bägge två. En närstående släkting till mig (inte min fru) har tänkt köra och räknar med att stänga och släcka.

Hm?.. Vad blir det för väder?

Jag har ju beställt solsken till målgången (räknar inte med att slippa misär hela vägen) av Sverigetempot (förhoppningsvis) dagen innan, så det finns väl rimliga chanser till en fin helg också :)

ohellstrom sa:
Jag har ju beställt solsken till målgången (räknar inte med att slippa misär hela vägen) av Sverigetempot (förhoppningsvis) dagen innan, så det finns väl rimliga chanser till en fin helg också :)

Jag hade fått för mig att Nattsvart var den 16/7? På milslukarens sida står det 22/7.
Under den tiden bör ju minnet bleknat och skavsåren läkt. Så vida man inte ska passa upp på Sverigetempozombies som rullar över mållinjen den helgen, så kanske jag skulle anmäla mig. Ska bara kolla långtidsprognosen.

Tillbaka
Topp