Redshift clip on & sadelswitch
Hej!
Istället för att köpa en dedikerat triathloncykel värderar jag köpa redshift egna aero system:
redshiftsports.com
Är det någon som har erfarenhet kring dessa?
Valet hamnar på dom då jag mycket hellre lägger en större summa på en bättre landsvägcykel som jag kan installera dessa på!
Självklart förstår jag att en fit är viktigt också och undrar om det är möjligt att få en bra fit för båda aero positionen och en vanlig med redshift systemet.
Tusen tack,
Stian
Istället för att köpa en dedikerat triathloncykel värderar jag köpa redshift egna aero system:
Switch Aero System
Redshift's Switch Aero System allows you to have a proper aero position on the road bike you already own. The system is comprised of Quick-Release Aerobars and a Dual-Position Seatpost. The Quick-Release Aerobars are different than any other aerobars on the market. The patented quick-release...
Är det någon som har erfarenhet kring dessa?
Valet hamnar på dom då jag mycket hellre lägger en större summa på en bättre landsvägcykel som jag kan installera dessa på!
Självklart förstår jag att en fit är viktigt också och undrar om det är möjligt att få en bra fit för båda aero positionen och en vanlig med redshift systemet.
Tusen tack,
Stian