Resport i Göteborg

Resport i Göteborg
Som jag har förstått det så finns där en del begade saker att tillgå.
Jag, eller ägaren för att vara korrekt, hittade en 20" gaffel med gängat styrrör bland skrotet sist jag var där, 50 pix. Men jag har vänner som köpt hela cyklar där också och det verkar fungera.

Fö. tror jag att han är servicestation åt någon av de stora bud-kedjorna i stan.

Resport i Göteborg
Resport i maskopi med Dr Spoke var vänliga nog att inspektera en ram som jag var tvungen att åka från Stockholm till Göteborg för att köpa. Mycket hyggligt gjort av dem.

Resport i Göteborg
Jag gick dit en gång när jag hade punktering. Tänkte köpa slang och fixa, men det gick inte. De kunde inte låna ut en däckskrängare (de erbjöd sig iofs att fixa punkan för enbart 150kr!) en gång så jag drog vidare till sportson och där var det inga problem att låna en krängare och pump. Efter det har jag inte det minsta lust att besöka dem igen...

Resport i Göteborg
Brukar kika in där då och då, och leta skrot (läs: begagnat). Har bland annat köpt ett par begagnade SPD-pedaler. De känns som en seriös firma för beg-cyklar, de genomför ramnummerkontroll hos Polisen. DH är väl annars paradnumret. I övrigt vet jag inget om dem.

Resport i Göteborg
Stina Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för alla kommentarer. Jag ska skicka en
> kompis dit som är ute efter en nybörjarcykel för
> skogen under 6000:-.

Aha, då kan det nog finnas en del, jag tror att det är rätt ställe att gå till. I min prisklass (1 000 Kr och under) fanns det i alla fall ett vrak för ett tag sedan...
(:-{p

Resport i Göteborg
Om man ska beställa en cykel eller annat dyrt som handlare i allmänhet inte har på lager kan man förhandla till sig ett pris av ReSport.

Resport i Göteborg
Om man letar begagnad skogshoj kan det vara bra och kolla om killarna på Cykelkungen har något.
Jag köpte en begagnad hoj av dom och är gõr nöjd både med priset och hojen.
Rekomenderas.
Mvh T

Tillbaka
Topp