Ride Report. HappyKK 29/9

Såg härligt ut. Jag tillbringade lördagen på jobbet.

Höstfärger på KK. Det såg nästan lite lerigt ut på
några av bilderna ...

Trevligt att se bilder från Kullen, nästan som att se bilder hemmifrån eftersom man känner igen sig så väl. ;) Mer bilder!!

Mm... verkligen trevligt. Jag tror jag skulle kunna köra den där biten från toppen ner till campingen... ungefär varje dag för resten av mitt liv. Underbar åkning!
Grymt schysst att få guidning också! Hoppas vi kan återbörda tjänsten när ni bestämmer er för att komma till Stockholm.

Väntar på att få se lite trevliga filmer också! :)

Tack alla før en hærlig Lørdagstur, riktigt fint underlag och vædret går væl inte heller att klaga på.

"Olisen tog täten och trampade iväg... åt helt fel håll. "Skulle bara se om ni var med...!"
Till mitt førsvar kan jag væl sæga att jag brukar skippa den førsta trappan ifrån camping-parkeringen før att istællet ta grsuvægen direkt. ;0)

Ser fram emot en guidad tur i områdena kring "Den Kungliga Hufvudstaden" framøver.

Tack Curt för initiativet (och kartan!) och ni andra för en skön och strapatsrik tur. Vi kommer tillbaka nästa år, lätt. Matsu:s och min söndagstur blev alltså en russinen-ur-kakanvariant där höjdpunkten - förutom stigningen mot toppen då - var upptäckten av världens största svamp. Se nedan...

/Kalle

Mats - glad eller spångest? Anders visar vem som bestämmer.
spÃngest.jpg ht=319

Killar chillar på toppen.
toppen.jpg ht=319

Bad muthafucka!
svamp.jpg ht=319

Tillbaka
Topp