Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Kommer inte ihåg vem som tog den. Men det gjorde
> sjukt ont en sekund senare.
> /J
mytis: Att oxr är med mer på sömnlös dvdn beror nog på att ert lag hojade så fort genom depån. Men en som stannar till äter älgstek och dricker kaffe ur porslinsmugg, han blir filmad :)
Väntar med spänning på lite AJ bilder. Han å PJ stog ju vid lerhålet på Lida ifjol.
Mr Handley skrev:
> mytis: Att oxr är med mer på sömnlös dvdn
> beror nog på att ert lag hojade så fort genom
> depån. Men en som stannar till äter älgstek och
> dricker kaffe ur porslinsmugg, han blir filmad :)
Ok, den grejen kan jag förstå. Men det var filmad cykeltid jag åsyftade. Fast jag cyklade väl så fort att jag inte fastnade på film förstås...;-) (finns med typ 5 sekunder av mig på cykeln tror jag...)
Wilier skrev:
> fy fan vad sjuk bild, hur gick det???
Jag missade skylten med en centimeter. Däremot så klämde jag knät mellan ramen och framgaffeln. Jag var ordentligt intrasslad. Men inget pajade så vi cyklade glatt vidare. :)
/J
Lyckades du fånga mig på bild då eller han jag slänga mig
i skydd:-)
the_TnT skrev:
<->
> Jerry är intressant, karln vurpar bara när jag
> pekar en kamera på honom. :D
JojjeM skrev:
> Gjorde den här analysen efter en vurpa förra
> vintern. Inte så kul som en actionbild men vad
> gör man som solocyklist :)
Solovurpor kan vara riktigt läbbiga. Jag gjorde en otb för några vintrar sen. Landade på ryggen och slog luften ur mig fullständigt. Tog en kvart innan jag kunde ta vanliga andetag igen. Men en ryggsäck skyddar bra mot sånt.
/J
ianthewelshman skrev:
> "Jag ska hjälpa dig om en liten stund men ligg kvar bara,
> jag ska bara tar fram kameran så att jag kan generar dig på happymtb sen" ;)
I mitt fall är det mer så att jag får explicit säga till kamraterna att fota när jag ligger där, som den här Harri postade t.ex.: