Rose-tråden
Sharpie: Alla cyklar byggs enligt beställning = kunden får själv välja vilka delar man vill ha på sin cykel. Vi har ett ex av varje cykel i Biketown, men detta är en av katalogmodellerna som man får testa i butiken, men cyklarna behövs som visningsex hela året och de säljs först i slutet av året t.ex. här: http://www.rosebikes.se/produkter/cyklar/styckevaror/
Så du kan lägga din beställning när du är i Biketown, men cykeln levereras hem till dig när den är monterad och klar för leverans (= samma leveranstid som när du beställer via nätet).
Om du hittar en cykel bland styckevarorna är de såna cyklar som har varit visningsex och de säljs direkt. Dessa finns dock inte i Biketown, utan i ett lager vid huvudkontoret, men jag kan tänka mig att du kan få med dig en av de cyklarna direkt om du vill.
Roses svenska representant,
Jenni Ribacka
Så du kan lägga din beställning när du är i Biketown, men cykeln levereras hem till dig när den är monterad och klar för leverans (= samma leveranstid som när du beställer via nätet).
Om du hittar en cykel bland styckevarorna är de såna cyklar som har varit visningsex och de säljs direkt. Dessa finns dock inte i Biketown, utan i ett lager vid huvudkontoret, men jag kan tänka mig att du kan få med dig en av de cyklarna direkt om du vill.
Roses svenska representant,
Jenni Ribacka