EST
Aktiv medlem
[RR] Blött & sprucket revben
Jaha ja igår lekte vi visst på jibbet då slog jag mig lite på tummen vristen & de där småbenen ovanpå foten för att avsluta det hela med att jag kännde att det flyttade sig lite i revbenen. Så nu har jag reverb revben flyttbara .... Kass humor eller... Hängt med en Göteborgare idag..
Så 4 puckon ut på floden drog för det fanns inga stigar så vi begav oss till ett berg / sten område som är kul å leka i istället.
Billock som numera bor i götet & var den första Bird ägaren som jag vet om hade fått ordning på sin Ht jag visade han en fin sten!
Sen hängde vi i en rotig backe där har jag otb at MASSA gånger
Bra teknink!!!
Här var en som landade mjukt i blöt mossa.
fanns lite olika stilar på hur man bäst tar sig ner :)
Lite off camber kan man säga.
Sen visade jag att man kunde köra ner i en svart pöl utan att otba..
Men vi lekte även lite. Märks att Billock kört mycket fs landar platt men va fan gör det funkar ju det med!
Jag droppade lite med. Gjorde mest ont efteråt inte i luften :)
Jag landar som med ht.
Höll mig på de lägre grejerna idag....:( Men va fan kul att komma ut ändå liksom!
Så körde vi även upp på saker.
Gick ju sådär för vissa :)
Andra lite bättre :)
Många sköna stenar att leka på.
Så 4 puckon ut på floden drog för det fanns inga stigar så vi begav oss till ett berg / sten område som är kul å leka i istället.
Billock som numera bor i götet & var den första Bird ägaren som jag vet om hade fått ordning på sin Ht jag visade han en fin sten!
Sen hängde vi i en rotig backe där har jag otb at MASSA gånger
Bra teknink!!!
Här var en som landade mjukt i blöt mossa.
fanns lite olika stilar på hur man bäst tar sig ner :)
Lite off camber kan man säga.
Sen visade jag att man kunde köra ner i en svart pöl utan att otba..
Men vi lekte även lite. Märks att Billock kört mycket fs landar platt men va fan gör det funkar ju det med!
Jag droppade lite med. Gjorde mest ont efteråt inte i luften :)
Jag landar som med ht.
Höll mig på de lägre grejerna idag....:( Men va fan kul att komma ut ändå liksom!
Så körde vi även upp på saker.
Gick ju sådär för vissa :)
Andra lite bättre :)
Många sköna stenar att leka på.