carl-pedal
Aktiv medlem
[RR] BSL norrut från Nora - locktråd inför happyrajden
Vi (EST, Gamla Bruket och jag) ska anordna en höst-häppyrajd så idag tog vi en sväng på vissa av de stigar vi tänkte köra om två veckor. Skitfint med dagsljus, minns inte när jag körde utan lampa senast, och riktigt fina stigar. Vi blev EST, Daniel och Adam som var på besök från jöteborg (fast han är ju urinvånare ijentligen).
Vi var fina grabbar
Nåja, någon fin cykel fick stackars Adam inte låna av pappsen
Efter en stund kom vi till ett fint träd som i vanlig ordning inte hade helt trivial ansats
Så det tog stopp
Så att det gjorde
Men jag klarat så smutt så
Lite jobbigt att vänta på farbröderna
Sen kom vi fram till ett till träd av vanlig modell - avig ansats alltså
Jag tog en annan infallsvinkel - full fart! Funka det också på tredje försöket
Tro det eller ej men vi hittade ett till träd! EST var sugen på att cykla lite på det
Sen kom jag på att det nog skulle vara vettigt att hoppa över trädet. Det tyckte inte dom andra. Nåja. På tredje försöket började det närma sig
Jorå
Jaha då
Näee
Hepp
Sen prova jag en gång till och landade på min dåliga axel. Det fick vara nog. Jag var för trött så jag orka inte hoppa högt nog så björken ville fastna i veven
Så här ser vissa unga män ut - glada av att cykla!
Mmm, vad säger man
Vi hitta en bänk också med utsikt
Åsså fick vi pumpa
Åsså fick vi punka
Åsså en bonusbild
Det var en riktigt kul vända som väl är kanske hälften av happyrajden eller ännu mindre. Hoppas vädret håller sig för så här fina höststigar ser man sällan!
Tack för idag!
Vi var fina grabbar
Nåja, någon fin cykel fick stackars Adam inte låna av pappsen
Efter en stund kom vi till ett fint träd som i vanlig ordning inte hade helt trivial ansats
Så det tog stopp
Så att det gjorde
Men jag klarat så smutt så
Lite jobbigt att vänta på farbröderna
Sen kom vi fram till ett till träd av vanlig modell - avig ansats alltså
Jag tog en annan infallsvinkel - full fart! Funka det också på tredje försöket
Tro det eller ej men vi hittade ett till träd! EST var sugen på att cykla lite på det
Sen kom jag på att det nog skulle vara vettigt att hoppa över trädet. Det tyckte inte dom andra. Nåja. På tredje försöket började det närma sig
Jorå
Jaha då
Näee
Hepp
Sen prova jag en gång till och landade på min dåliga axel. Det fick vara nog. Jag var för trött så jag orka inte hoppa högt nog så björken ville fastna i veven
Så här ser vissa unga män ut - glada av att cykla!
Mmm, vad säger man
Vi hitta en bänk också med utsikt
Åsså fick vi pumpa
Åsså fick vi punka
Åsså en bonusbild
Det var en riktigt kul vända som väl är kanske hälften av happyrajden eller ännu mindre. Hoppas vädret håller sig för så här fina höststigar ser man sällan!
Tack för idag!