Sigge Star
Aktiv medlem
[RR] Hidden Vale och Gap Creek
Ja men är det inte nåt sjukt tråkigt att vara sjuk... Dag 14 nu, och tydligen tar den i snitt en vecka till att bli frisk... Nåväl, man kan ju alltid kolla in lite bilder från sista resan man gjorde innan Covid tokstängde hela världen. Var nere på jobb down Under i månadsskiftet Januari-Februari och hann med lite sökklande under helgen i vanlig ordning.
Denna gången med en hyrd Giant Trance. Lite klen i dämparväg men en väl avvägd hoj som egentligen passade rätt ok för de stigarna vi körde...
Blir upphämtad av kollegan det bär av till Hidden Vale Adventure PArk - ca en timme från Brisbane CBD
Vi surrar fast hästarna och signar in
Nyfiken åskadare när vi lastar... Blir Shuttle ridin idag
På väg upp i Buggyn
Vi börjar med "Devine". Jag tror att den var jättebra. Typ. Vet inte om det var jetlag, fuktig hetta, tidig morgon,ny hoj eller bara allmänt coma men minns knappt åket... Tog tydligen en bild på en meningslös rak stigbit...
Ner kom vi i alla fall och på slutet började jag faktiskt vakna till :-)
Sen upp till "500 above"
Oj, nya regler om hur många bilder man får lägga till... får väl göra ett inlägg till...
Denna gången med en hyrd Giant Trance. Lite klen i dämparväg men en väl avvägd hoj som egentligen passade rätt ok för de stigarna vi körde...
Blir upphämtad av kollegan det bär av till Hidden Vale Adventure PArk - ca en timme från Brisbane CBD
Vi surrar fast hästarna och signar in
Nyfiken åskadare när vi lastar... Blir Shuttle ridin idag
På väg upp i Buggyn
Vi börjar med "Devine". Jag tror att den var jättebra. Typ. Vet inte om det var jetlag, fuktig hetta, tidig morgon,ny hoj eller bara allmänt coma men minns knappt åket... Tog tydligen en bild på en meningslös rak stigbit...
Ner kom vi i alla fall och på slutet började jag faktiskt vakna till :-)
Sen upp till "500 above"
Oj, nya regler om hur många bilder man får lägga till... får väl göra ett inlägg till...
Senast ändrad: