[RR] Kontrastrik premiärtur för sonen på LVG
Hej
efter ett tag med mindre cyklande så har jag nu gett mig fan på att komma igång igen.
Förra söndagen skulle vi åka och handla en skitcykel till lilla frun men det gick åt helvete.
Hittade istället en helt OK Merida med 105 utrustning som blev sonens och med möjlighet för mamma att låna...
En kvick "känna på" tur klarades av den kvällen men sedan laddade vi till på fredag morgon då vi gjorde en längre runda runt en stor del av Pudong.
Kommer man bara upp och iväg tidigt så är inte trafiken någon större fara och asfalten är i regel kanonfin.
Här kommer iaf lite intrycksbilder från vår 46km långa tur.
Vi börjar på den nybyggda vägen strax utanför där vi bor
Mycket att tänka på, kadens, rundtramp och övrig trafik
Otrolig utveckling med breda avenyer och mycket nybyggda komplex
Blandat med trånga gator med fisk och grönsaksmarknad under pedalerna
Stundtals ser det för djävligt ut
Kommentarer överflödiga...
Men plötsligt öppnar det upp! En helt ny väg
Och vi kan sträcka ut
Energipåfyllnad big time!
Jag och "Pärlan"
Century Aveny är väl tilltagen på bredden
Pudong har en myriad av kanaler
Här åkte Craftärmarna av
Sedan var det bara spurten kvar
Han hade rejält ont i rumpan och handlederna men fick helt klart mersmak. Tycker han gjorde skitbra ifrån sig som 13 åring på sin första lvg tur. Jag log som en sol då jag kom hem efter ha fått en ny träningskompis.
Göran
efter ett tag med mindre cyklande så har jag nu gett mig fan på att komma igång igen.
Förra söndagen skulle vi åka och handla en skitcykel till lilla frun men det gick åt helvete.
Hittade istället en helt OK Merida med 105 utrustning som blev sonens och med möjlighet för mamma att låna...
En kvick "känna på" tur klarades av den kvällen men sedan laddade vi till på fredag morgon då vi gjorde en längre runda runt en stor del av Pudong.
Kommer man bara upp och iväg tidigt så är inte trafiken någon större fara och asfalten är i regel kanonfin.
Här kommer iaf lite intrycksbilder från vår 46km långa tur.
Vi börjar på den nybyggda vägen strax utanför där vi bor
Mycket att tänka på, kadens, rundtramp och övrig trafik
Otrolig utveckling med breda avenyer och mycket nybyggda komplex
Blandat med trånga gator med fisk och grönsaksmarknad under pedalerna
Stundtals ser det för djävligt ut
Kommentarer överflödiga...
Men plötsligt öppnar det upp! En helt ny väg
Och vi kan sträcka ut
Energipåfyllnad big time!
Jag och "Pärlan"
Century Aveny är väl tilltagen på bredden
Pudong har en myriad av kanaler
Här åkte Craftärmarna av
Sedan var det bara spurten kvar
Han hade rejält ont i rumpan och handlederna men fick helt klart mersmak. Tycker han gjorde skitbra ifrån sig som 13 åring på sin första lvg tur. Jag log som en sol då jag kom hem efter ha fått en ny träningskompis.
Göran