EST
Aktiv medlem
[RR] Marmorbruket
Vi kör väl en till då ungarna badar å jag ligger å slöar. Hade ju en strålande idé att dra till Kolmården igår. Visst det skulle vara 30 grader men det var 37 å varmaste dagen sen 1948 eller nåt...Å massa pollen å jag är grymt allergisk men vi skulle ju bada bada å så?
Redan efter några kilometer kände jag hur armarna hade gåshud å svettades så som det kan bli när det är för varmt!
Men vi körde nästan fem timmar å kroppen skakade så det var fantastiskt att man höll sig på hjulen.
I slutet fick jag gå upp för allting fanns ingen kraft alls...
Johan och Mattias hakade på. Johan badar alltid med kläder skor å ryggskydd...
Fina stigar längst med Bråviken!
Stora giftiga växter att snirkliga sig förbi.
Å läskiga konstiga djur i skogen
Uppe vid marmorbruket å tittut mötte farsan upp oss med kaffe å mackor?
Det var efter nästa klättring som energin började ta slut på riktigt trots påfyllning...så varmt!
Så vidare till magiska stigar!
Å stenar?
Tillslut var det bara glasen i djurparken man tänkte på!
Sjukt varmt å svettigt.....
Sen fick vi åka bil hem å bada å sen äta mera glass. Så det blev 6 kulor å mjukglass?
Ja lätt det varmaste jag cyklat i å det jobbigaste jag gjortvad jag kan komma på.
Å film därifrån med. En det stigar för första gången andra har jag kört en gång eller så. Älskat denna terräng!
[video]
Redan efter några kilometer kände jag hur armarna hade gåshud å svettades så som det kan bli när det är för varmt!
Men vi körde nästan fem timmar å kroppen skakade så det var fantastiskt att man höll sig på hjulen.
I slutet fick jag gå upp för allting fanns ingen kraft alls...
Johan och Mattias hakade på. Johan badar alltid med kläder skor å ryggskydd...
Fina stigar längst med Bråviken!
Stora giftiga växter att snirkliga sig förbi.
Å läskiga konstiga djur i skogen
Uppe vid marmorbruket å tittut mötte farsan upp oss med kaffe å mackor?
Det var efter nästa klättring som energin började ta slut på riktigt trots påfyllning...så varmt!
Så vidare till magiska stigar!
Å stenar?
Tillslut var det bara glasen i djurparken man tänkte på!
Sjukt varmt å svettigt.....
Sen fick vi åka bil hem å bada å sen äta mera glass. Så det blev 6 kulor å mjukglass?
Ja lätt det varmaste jag cyklat i å det jobbigaste jag gjortvad jag kan komma på.
Å film därifrån med. En det stigar för första gången andra har jag kört en gång eller så. Älskat denna terräng!
[video]